Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:18:57 GMT

توضیحات استانداری پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۷۹۲۱

توضیحات استانداری پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ولی اله حیاتی امروز جمعه، ۲۸ شهریورماه در خصوص تجمع زائران در مرز شلمچه اظهار کرد: پیرو خبر تجمع تعدادی از شهروندان آبادان و خرمشهر در ۹۹/۶/۲۸؛ حدوداً ۲۵۰ نفر از زائرین اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر، قصد پیاده روی به سمت مرز شلمچه را داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زوار، با تدبیر صورت گرفته در ورودی و خروجی شهرستان ها، عوامل انتظامی و مرزبانی، ایست بازرسی و موانع ایجاد نمودند، ولی تعدادی از زائرین متاسفانه با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از این وقایع بلافاصله در منطقه حاضر شدیم و به همراه فرماندهی انتظامی استان، با توجیه و اقناع زائرین و توضیح تبعات بهداشتی و پیامد‌های خطر آفرین ناشی از تجمعات با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا و از سویی عدم پذیرش زائرین از سوی کشور عراق، زائرین را متقاعد نمودیم و زائران هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود می‌باشند.

حیاتی خاطر نشان کرد: این موضوع خوشبختانه با حضور میدانی و به موقع مسئولین امر مدیریت شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین زائرین اربعین خوزستان مرز شلمچه حسین انصاریان قرارداد الجزایر الکساندر نوری توافق اسرائیل و بحرین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • توضیحات پیرامون پیدا شدن یسنا ۴ ساله
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی