Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@10:32:18 GMT

دیاباته خیال نامجومطلق را راحت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۰۱۳

خبرگزاری میزان-شایعه دلخوری دیاباته از استقلال بابت مطالبات مالی‌، کادرفنی این تیم را نگران کرد، اما این پایان ماجرا نیست.

خبرگزاری میزان - شیخ دیاباته با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، از مدیران این باشگاه درخواست کرده هر چه زودتر بخش باقی‌مانده از قراردادش را پرداخت کنند وگرنه به صورت کاملاً قانونی اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش می‌کند و از اردوی استقلال جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در دوحه با دیاباته جلسه گذاشت و صحبت کرد. گویا او از طرف باشگاه به مهاجم گلزن تیمش اطمینان‌ خاطر داد که مشکل مالی این بازیکن به زودی حل می‌شود.

البته استقلالی‌ها می‌گویند بخشی از پول دیاباته به حساب این بازیکن واریز شده، اما دیاباته نگرانی‎هایی در مورد این پول داشت که از طریق وکیل خود، به صورت قانونی موضوع را با مدیران باشگاه در قالب یک اولتیماتوم در جریان گذاشت.

با تمام این اوصاف دیاباته به نامجومطلق اعلام کرده حتی اگر مشکلات مالی وجود داشته باشد، او در میدان مسابقه همه مسائل را فراموش می‌کند و مسلماً به دنبال ارائه بهترین کیفیت فنی خود است.

دیاباته که بازیکن خوش اخلاقی است، بارها ثابت کرده که در زمین بازی اصلاً به مسائل حاشیه‌ای توجهی ندارد و تمام تلاشش را می‌کند تا استقلال موفق باشد. به طور حتم، بازی در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های این بازیکن را بالاتر می‌برد.

دیاباته در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گل‌های حساسی برای استقلال زده بود و نامجومطلق امیدوار است آن روند در دو بازی باقی‌مانده از مرحله گروهی هم ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت صیادمنش به استقلال منتفی شد/ اللهیار به لیگ اوکراین رفت

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال دیاباته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)