Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:49:39 GMT

مدافع ذوب‌آهن مد نظر تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۱۰۵

مدافع ذوب‌آهن مد نظر تراکتور

مدافع میانی ذوب‌آهن با پیشنهادی از تراکتور مواجه شده و در صورت رضایت باشگاه اصفهانی به تبریز می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از عقد قرارداد با تراکتور لیست نفرات مد نظرش را به این باشگاه ارائه داده و به دنبال جذب بازیکنان جدید است تا تیمش را تقویت کند و با شرایط بهتری وارد لیگ بیستم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هادی محمدی، مدافع میانی ذوب‌آهن که دو سال سابقه بازی در تراکتور برای انجام خدمت سربازی را داشته، یکی از نفراتی است که علیرضا منصوریان زیر نظر دارد و به باشگاه تبریزی عنوان کرده تا برای جذب او اقدام کنند.

 

این مدافع ۲۸ ساله که گفته می‌شد به گوا هند خواهد رفت، هنوز با ذوب‌آهن قرارداد دارد ولی در صورت رضایت این باشگاه به تبریز سفر می‌کند تا پس از سه فصل مجددا برای تراکتور به میدان برود.

 

همچنین در حالی که شایعاتی مبنی بر حضور وحید شیخ‌ویسی در فهرست ارائه شده منصوریان به باشگاه تراکتور وجود دارد، اما این سرمربی نام دروازه‌بان پیکان را در لیست نقل و انتقالاتی خود قرار نداده است.

تراکتور نقل و انتقالات 1399 ذوب آهن اصفهان هادی محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات 1399 ذوب آهن اصفهان هادی محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال

تیم های تراکتور و استقلال تهران از سری بازی های هفته ۲۵ لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف همدیگر رفتند که با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078777 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)