Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:12:46 GMT

اجرایی شدن ۱۱ مصوبه در شهرستان فردوس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۸۴۴۷

اجرایی شدن ۱۱ مصوبه در شهرستان فردوس

حلاج مقدم فرماندار شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از مجموع ۴۷ مصوبه‌ای که در سفر استاندار به این شهرستان منقعد شده بود ۱۱ مصوبه به طور کامل اجرایی شده است.

او افزود: تنها ۳۶ مصوبه دیگر باقی مانده است که فرآیند عملیاتی شدن آن‌ها در دست اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حلاج مقدم ادامه داد: این مصوبات شامل بند‌های مختلفی می‌شود که در حوزه راه و شهر سازی و حوزه‌ های ورزشی از تعداد بند‌های بیشتری برخوردار است و با احتساب این بند‌ها تعداد پروژه‌ها بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان فردوس تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان تکمیل پروژه ۵ زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۳ زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده و ۲ زمین دیگر در دست اجرا قرار گرفته است.

او عنوان کرد: در حوزه‌های ریلی، هلال احمر، صدا و سیما، گردشگری، دانشگاهی، نوسازی مدارس و سایر حوزه‌ها اقدامات خوبی انجام شده و در حال پیگیری روند اجرای طرح‌ ها هستیم.

حلاج مقدم ادامه داد: احداث ۱۷ کیلومتر از باند دوم فردوس- دیهوک بعد از بلاتکلیفی در سال‌های گذشته دوباره از سر گرفته شد و تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید

اجرایی شدن بیش از ۶۰ درصد پروژه‌ های سند توسعه در شهرستان فردوس

فرماندار شهرستان فردوس بیان کرد: بخشی از تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های این شهرستان تامین شده و در حال پیگیری برای تامین دستگاه سی تی اسکن و ام ار آی هستیم.

او تصریح کرد: در زمینه احیای قنات بلده فردوس که شاهرگ اقتصادی منطقه قلمداد می‌شود قدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌ های آبخیز داری، لایروبی قنوات و سازه‌های آبخیز داری بخش زیادی از پروژه‌ها به بهره برداری رسیده و بخشی نیز هم اکنون در حال انجام است.

حلاج مقدم اظهار کرد: توسعه رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه پیراپزشکی و دانشگاه فرهنگیان فردوس اجرا شده و رشته‌های مد نظر در حال اضافه شدن هستند.

فرماندار شهرستان فردوس ادامه داد: در صدد هستیم تا پایان امسال و پایان دولت مصوبات را اجرایی کنیم.

او اظهار کرد: یکی دیگر از این مصوبات بحث گازرسانی به ۴ روستای عشایری شهرستان فردوس است که در هفته دولت امسال گازرسانی به ۳ روستا انجام شد و تا پایان امسال تمامی روستا‌های واجد شرایط این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی چمن مصنوعی نوسازی مدارس تجهیزات پزشکی فرماندار شهرستان فردوس حلاج مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

کد خبر 6087339 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران