Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 

 

 

تصمیم غلط حذف پلاک فعال

با برداشتن شرط پلاک فعال دست دلال ها به قرعه کشی بازشده وبا برورودانها به قرعه کشی بازا قرعه کشی را هم تصاحب می کنندچون همی جوری هم با خرید شماره ملی با قیمت بالا دارندبازار به خودشان درست می کنند

اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی

با سلام

با توجه به اینکه بیشتر از یک ماه از تاریخ برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی می گذره و طبق اطلاعیه خود سازمان سنجش قرار بود این هفته اعلام بشه متاسفانه امروز پنجشنبه مورخ 27/06/99 هنوز نتایج رو ندادن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس هم می گیریم پاسخگو نیستند

بعضی از افراد به دلیل اینکه منتظر نتایج ارشد علوم پزشکی هستن وزارت علوم انتخاب رشته نکردن و سر دوراهی هستند.

ملتمسانه ازتون می خوام این قضیه رو پیگیری کنید

سنجش علوم پزشکی شورشو در آورده

مدارس

لطفاً درباره دانش آموزانی که در روستا هستند ویا برای ادامه تحصیل باید مسافت زیادی را طی کنند وبه شهر بیایند و دوباره این مسافت را به دلیل بسته بودن خوابگاه به خاطر کرونا برگردن که هزینه بسیار زیادی برای خانواده ها متحمل میشود را پیگیری فرمائید

 با تشکر.

سهام عدالت فروخته شده در کارگزاری بانک ملت

سلام من سه ماه هست سهام عدالتمو از طریق کارگزاری بانک ملت فروختم ولی بعد چند پرداخت جزئی مثلا 5 هزار که واقعا مسخرست الانم30 درصد دیگه هم زدم برای فروش که از این فروشم 1 ماه می گذره اما دریغ از یک ریال پول در صورتی که سهام خانواده بانک ملی یا کارگزاری آگاه و مفید بودن که همه رو یکجا فروختن و تسویه کردن واقعا کسی نمیخواد پیگیر بشه حتی نمیشه درخواست فروش رو کنسل کرد یا تغییر کارگزاری داد

مدارس

باعرض سلام وخسته نباشید.

در این وضعیت کرونا دانش آموزانی که در روستا ها زندگی میکنند وبرای ادامه تحصیل باید به شهر بروند و به طوری که  در سال های گذشته در خوابگاه ها بودند ولی امسال باید طوری که مدارس برای آنها وقت گذاشته به مدرسه بروند که معمولاً روز در میان است و خوابگاه نیز وجود ندارد و رفت و برگشت دانش آموزان که برای ادامه تحصیل مسافت طولانی را طی کنند که هزینه بسیار بالای دارد .

خواهشمند است این موضوع را پیگیری فرمائید.

با تشکر.

نظام وظیفه و کارت پایان خدمت

با سلام و خسته نباشید:

من 22/12/98 خدمت سربازیم تموم شده و الان بیش از شش ماه از خدمتم گذشته ولی هنوز کارت پایان خدمت برا من صادر نشده.

و به پلیس +10 هم که مراجعه می کنم می گویند از طرف یگان خدمتی برای ما چیزی ارسال نشده و توی سیستم نظام وظیفه شما هنوز سرباز هستید،  از اونجایی که یگان خدمتی بنده پدافند هوایی جزیره ی خارک بوده و تردد به این جزیره هم بخاطر مسائل امنیتی راحت نیست بنده نمی تونم حضوری پیگیری کنم و تلفنی هم بهم جواب درستی نمیدن و میگن واسه هیچکس صادر نشده و حدود سه ماهه که هی امروز و فردا می کنند.

آب آشامیدنی

با عرض سلام و خسته نباشید.

در روستای قنبرباغی از توابع شهرستان اسفراین خراسان شمالی است، این روستا چندین سال است که به بهانه های مختلف مسئولین درباره آب آشامیدنی این روستا که گاهی اوقات حتی دو روز نیز آبی به این روستا نمی‌رسد که در این دو روز  فقط نیم ساعت آب میرسد که هیچ فایده ای برای مردم ندارد و مردم این روستا برای تهیه آب به قنات های آبیاری کشاورزی رو می‌آورند که بهداشت خوبی ندارد و موجب مسمومیت افراد می شود؛ خواهشمند است این موضوع را به جدیت پیگیری فرماید.

با تشکر.

نبود جاده مناسب

با سلام

ما اهالی فاز ۹قدیم پردیس مدت بیش از یکسال است که در واحدهای این فاز ساکن هستیم بلوک‌های ارکیده ۱و۲و۳و۴علیرغم مراجعت مکرر به سازمان عمران پردیس ‌تماس ورایزنی با شرکت پیمانکار متاسفانه هیچگونه اقدامی در جهت آسفالت راه های منتهی به این بلوک‌ها انجام نگرفته ویا اصلا جواب نمی هند ویا وعده بی عمل می‌دهند خواهش می کنم با مراجعه به این فاز ‌فیلمبرداری از ورودی فاز ۹  میدان اخوان ثالث ‌خیابان سخاوت یکم وانعکاس آن موجب پاسخگویی مسئولین در این رابطه باشین

عدم پاسخگویی سازمان سنجش پزشکی

با سلام و تحیات الهی

اینجانبان داوطلبان آزمون ارشد پزشکی 99 محترمانه  خواستار بررسی   به جهت تعویق ھای پی در پی در اعلام نتایج اولیه را داریم.

ضمن این خبر لازم به ذکر است آزمون در مورخ 23 و 24 مرداد برگزار گردید و مرکز سنجش پزشکی متذکر شدہ بود نتایج اولیه را در 16 شهریور منتشر خواھد کرد، ضمن اقدامی در مورخ 15 شهریور اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج در ھفته بعد درج شد فلذا بعد از گذشت 14 روز ھنوز نتایج اعلام نشدہ و کسی ھم پاسخگو نیست، لذا با توجه به شرایط کشور و مهلت اتمام معافیت برخی داوطلبان، این امکان وجود دارد تعداد کثیری از داوطلبان دچار مشکل شوند.

بنابراین خاضعانه خواستار پیگیری ھستیم.

باتشکر

داوطلبان گروہ ارشد پزشکی 99

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری آب ایران، احد وظیفه رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشک‌سالی در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در تهران توضیح داد: میانگین بارش‌ها در فروردین ماه، نرمال و حتی بیشتر از حد نرمال بود و با ادامه بارندگی در این هفته در استان تهران، سمنان و مناطق مرکزی تا جنوبی کشور بارندگی خوبی در پیش است؛ ولی این بارندگی‌ها کمبود آب در این استان‌ها را با توجه به فرصت اندک باقی مانده، جبران نخواهد کرد چراکه در برخی استان‌ها با ذخیره آب مطلوب فاصله زیاد وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که توان تبخیر در کشور ما بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: استان تهران با ۲۸۰ میلیمتر بارش سالانه ۲۰۰۰ میلیمتر توان تبخیر دارد. در حالی‌که رفتار ما با آب منطقی نیست؛ در نتیجه اگر شرایط بارندگی به حد نرمال هم برسد ما هنوز با شرایط مطلوب خیلی فاصله داریم.

وظیفه وضعیت بارندگی در استان‌های تهران، قزوین، البرز، سمنان و خراسان رضوی را در شرایط کلی کمتر از حد نرمال خواند و اظهار داشت: وضعیت بارش‌ها در تهران نسبت به نرمال ۴۰ درصد منفی است. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی کشور با بیان اینکه میزان بارش در تهران از ۲۲۰ میلیمتر در سال به ۱۲۰ میلیمتر هم نرسیده است، افزود: علی‌رغم این‌که در موقعیت زمانی پر بارشی قرار داریم اما حجم ذخایر آبی کل ۵ سد تهران کمتر از ۲۰ درصد است و با کمبود آب قابل توجهی مواجه هستیم.

وظیفه ادامه داد: در تهران تقریباً نیمه اول خرداد به بعد بارش قابل توجهی نداریم و اگر هم باشد به‌صورت رگباری خواهد بود؛ باران‌های تابستانی نیز معمولاً سیل‌آسا و تخریب‌کننده هستند که نمونه‌اش را در سیل سال ۱۴۰۱ در امامزاده داود و فیروزکوه تجربه کردیم.

وی وضعیت بارش‌های تابستانی در برخی مناطق کشور به ویژه جنوب شرق را نسبت به سال گذشته خیلی بهتر دانست و گفت: در جنوب کشور نیز تنها در همین یکی دو هفته آینده بارندگی وجود دارد و بعد به صورت اقلیمی بارندگی قطع می‌شود.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشک‌سالی با اشاره به بارندگی‌های خوب رخ داده در برخی مناطق کم بارش کشور، اظهار داشت: در استان‌های هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی، شرق فارس، جنوب اصفهان و جنوب چهارمحال و بختیاری نسبتاً وضعیت بارندگی آنرمالی شدیدی داشت و در استان سیستان و بلوچستان نیز عمدتاً بارندگی‌ها فراتر از حد نرمال بود. هرچند این بارندگی‌ها به ویژه در مناطق ساحلی رگباری بود و منتهی به دریا می‌شد.

وی بیان داشت: تا پیش از این بارندگی‌ها، سدهای استان هرمزگان وضعیت ناخوشایندی داشت و کمبود بارش در استان هرمزگان به منفی ۵۸ درصد نسبت به نرمال خودش یعنی از آغاز سال آبی تا ۲۸ فروردین سال‌جاری، عقب‌تر بود اما این حجم از بارش باز هم نتوانست کمبود آب مورد نیاز را جبران کند.

کد خبر 6087372 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد