Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مغرب، عراق و لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، وزارت بهداشت مغرب از ثبت 2760 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد که بالاترین میزان ابتلا به این ویروس از لحظه ورود آن به این کشور عربی شمال آفریقا به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت 40 مورد جدید ابتلا در سوریه

وزارت بهداشت سوریه هم از ثبت 40 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر و افزایش آمار کل مبتلایان به 3731 نفر خبر داد. در گزارش وزارت بهداشت سوریه همچنین به جان باختن سه بیمار جدید و افزایش آمار جان باختگان به 168 نفر اشاره شده است.

لبنان

وزارت بهداشت لبنان از ثبت 750 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.با ثبت موارد جدید ابتلا ، آمار کل مبتلایان به 27518 نفر رسید

بر اساس این گزارش، طی این مدت، 18 بیمار دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و به این ترتیب آمار کل جان باختگان به 281 نفر رسید.

وزارت بهداشت اردن هم از ثبت 213 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

شناسایی بیش از 4300 بیمار جدید در عراق

وزارت بهداشت عراق روز جمعه از ثبت 4304 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت اخیر خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه السومریه، طی این مدت، همچنین 76 بیمار دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد جدید ابتلا کرونا طی 24 ساعت ابتلا به کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان