Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر التعاون عربستان و صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری گفت: به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم و این برد را به آن‌ها تقدیم‌ می‌کنم. به بازیکنان به خاطر تلاش مضاعف برای کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم چرا که با جان‌ودل و غیرت خود بازی کردند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در فاز دفاعی توانستیم خیلی از فضاهای حریف را بگیریم و هیچ موقعیتی به آن‌ها ندادیم و در فاز هجومی و در هنگام تصاحب توپ و انتقال آن به ضد حمله خوب ظاهر شدیم. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. بابت گرفتن این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم اما هنوز صعود ما قطعی نیست و بازی‌های مهم دیگری در پیش داریم که باید روی آن ها تمرکز کنیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت نوراللهی در ترکیب تیمش گفت: مسابقات با فشردگی بالایی دنبال می‌شود و در نتیجه، در این دیدار به دوٰ سه بازیکن استراحت دادیم. در هر صورت در تورنمنتی سخت با شرایط خاص قرار داریم که باید هر سه روز بازی کنیم. این اتفاق، شرایط را برای تیم‌ها و بازیکنان سخت کرده است. مجبوریم به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.
وی درباره بازی تیمش با الدحیل و غیبت مهدی بن عطیه به علت اخراج مقابل الشارجه ادامه داد: ما با الدحیل قطر بازی داریم. در اینکه بن‌عطیه بازیکن خوبی است شکی وجود ندارد اما ما با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد. الدحیل تیم بزرگی است و بازیکنان جایگزین خوبی دارد. به غیبت بن‌عطیه در مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کنیم.
گل‌محمدی درباره بازگشت تیمش به روزهای اوج بعد از حذف پرسپولیس از مرحله حذفی لیگ قهرمانان در سال گذشته و ناکامی در فینال مسابقات در سال ۲۰۱۸، اظهار کرد: امسال شرایط خاصی بر فوتبال آسیا حاکم شده که نشات گرفته از شیوع ویروس کرونا است. در نتیجه مجبور شدیم بدون هواداران بازی کنیم. بخش عمده‌ای از قدرت ما به حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی بر می‌گردد. ما اگر با این تیم‌ها در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم، شرایط برای ما بهتر می‌شد. در سال ۲۰۱۸ مشخصا حمایت ویژه هواداران از تیم فوق‌العاده بود و اصلی‌ترین دلیل صعود تیم به مراحل بالا و رسیدن به فینال حضور هواداران پرتعداد و پرشور بود. ما امسال از این بخش از قدرت تیمی خودمان محروم هستیم که در هر صورت بازیکنان با تلاش مضاعف خود این مسئله را جبران می‌کنند.
وی ادامه داد: اولین هدف ما در سال جاری صعود از دور گروهی است تا در مراحل بعدی بازی‌های هماهنگ‌تری را انجام دهیم. بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شدند و فکر می‌کنم در هر بازی نسبت به بازی قبل با هماهنگی بیشتری بازی می‌کنیم. امیدوار به صعود هستیم و امیدوارم در هر صورت تیمی که به فینال می‌رود، پرسپولیس باشد.


 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برد پرسپولیس یحیی گل محمدی التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم