Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس از شاگردانش بابت نمایش غرورانگیزی که برابر التعاون به نمایش گذاشتند، تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی که با دستیابی به شش امتیاز سرنوشت ساز مقابل التعاون طی دو بازی اخیر، اکنون تیمش را صدرنشین گروه سوم می‌بیند، در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری به تمجید از تلاش شاگردانش پرداخت: یحیی در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از تلاش شاگردانش گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هواداران تبریک می‌گویم و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم. همچنین به بازیکنان تیم بابت تلاش مضاعفی که برای سه امتیاز داشتند تبریک می‌گویم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و هم در فاز دفاعی توانستیم فضای حریف را بگیریم و فرصتی به آنها ندادیم.

وی ادامه داد: در فاز تهاجمی نیز، در زمانی که صاحب توپ بودیم هم در ضدحملات و انتقال خوب ظاهر شدیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده باشیم. بابت کسب سه امتیاز خوشحال هستیم اما هنوز صعودمان قطعی نیست و بازی‌های دیگری در پیش داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم و انشاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

گل محمدی درباره غیبت احمد نورالله‌ی در بازی امشب و همچنین عدم حضور بن عطیه در ترکیب الدحیل در تقابل بعدی با این حریف این‌طور توضیح داد: بازی‌ها فشرده است و به دو سه بازیکن استراحت دادیم. به این خاطر بود و یک تورنمنت سخت است با شرایط خاص خودش که هر سه روز باید بازی کنیم. نیاز به استراحت دادن بازیکنانمان داریم.

وی ادامه داد: از اینکه بن عطیه بازیکن تأثیرگذاری است شکی نیست اما ما با الدحیل بازی داریم که بازیکنان خوب زیادی دارد. ما به اینکه بن عطیه مقابل ما حاضر نیست فکر نمی‌کنیم و نگاه ما به کلیت مسابقه و این تقابل با الدحیل است.

سرمربی پرسپولیس در توضیح سوالی درباره شرایط متفاوت این تیم طی سال‌های اخیر در آسیا و اینکه بعد از حذف از دوره قبلی، اکنون صدرنشین هستند گفت: امسال فکر می‌کنم شرایط خاصی در فوتبال آسیا حاکم شده که دلیل آن بیماری کروناست. مجبور شدیم بدون حضور تماشاگران که بخش عمده قدرت ما به آنها و حضور پررنگ آنها در استادیوم آزادی برمی گردند. مسلماً اگر با تیم‌هایی که الان پیش رو داریم در آزادی بازی می‌کردیم شرایط کاملاً متفاوت می‌شد. چیزی که در سال ۲۰۱۸ (سال صعود پرسپولیس به فینال آسیا) مشخص بود این بود که در آن سال حمایت ویژه هواداران از تیم واقعاً فوق العاده بود و اصلی ترین دلیل صعود تیم و رسیدن به فینال حضور هواداران پرشور بود. امسال از این بخش از قدرت تیمی محروم هستیم. در هر صورت بازیکنان با تلاش مضاعف این مساله را جبران می‌کنند اما امسال هم اولین هدف مان این است که از گروه بالا برویم و در مراحل بعدی بازی‌های هماهنگ‌تری را انجام دهیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند در هر بازی هماهنگ‌تر خواهیم شد. امید زیادی به صعود داریم و امیدواریم در نهایت تیمی که به فینال می‌رود، تیم ما باشد.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 444947

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس التعاون عربستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلال در نخستین روز کاری خود و در محل تمرین آبی ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم، نه به خاطر حضور امروزشان در محل تمرین بلکه به خاطر حمایت همه جانبه شان از ابتدای فصل. امیدوارم که در انتهای فصل، به موفقیتی که مد نظر همه هست، برسیم.

وی در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این خصوص شده بود یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود. با من تماس گرفته شد و با اینکه من در ایران نبودم، به تهران برگشتم. بالاخره حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.

سرپرست جدید آبی ها در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال آن هم در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: من اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، دید ما رو به آینده است. جا دارد از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر شود. ما اکنون فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم، چون وضعیت برای ما حساس است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند با تمرکز بالا ادامه مسابقات را برگزار کنند.

حجازی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در خصوص مکان برگزاری هفته پایانی لیگ مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی چه تمهیداتی اندیشیده است، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.


تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد