Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:12:41 GMT

مورد عجیب گل خورده سپاهان مقابل النصر!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۶۵۶

مدافع بلند قامت و درشت اندام النصر، توانست دومین گل دوران ورزشیش را وارد دروازه سپاهان کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیدار مقابل النصر عربستان بسیار بدشانس بود و توپ های بازیکنان این تیم راهی به درون دروازه برد جونز پیدا نکرد تا نماینده عربستان این دیدار را با 2 گل به سود خود به پایان برساند.


در این دیدار، عبدالله مادو مدافع درشت هیکل و بلند قامت النصر روی پاس خوب عبدالرزاق حمدالله توانست توپ را بالاتر از مدافعان سپاهان و دستهای پیام نیازمند وارد دروازه این تیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


این مدافع 27 ساله که متولد شهر مکه است، از 19 سالگی در تیم النصر حضور دارد و در تمامی این سالها، به عنوان یک مدافع ذخیره در این تیم عربستانی حضور داشته است.


عبدالله مادو در طول 8 سال حضور در النصر، تنها 73 بار برای این تیم به میدان رفته است که 35 مورد آن مربوط به دو سال اخیر است. این مدافع مستحکم، در طول 8 سال حضور در النصر، تنها یکبار و در فصل 2016 – 2017 و در رقابت های لیگ عربستان برای این تیم موفق به گلزنی شده بود.

 

 


گل زیبایی که عبدالله مادو در دیدار مقابل سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد، دومین گل این مدافع در طول 8 سال حضور در تیم النصر بود.

 


النصر با این پیروزی 10 امتیازی شد و صعودش از گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد. اکنون سپاهان برای صعود از این گروه، باید در هر دو دیدار مقابل السد و العین پیروز شود و همچنین منتظر پیروزی النصر در برابر شاگردان ژاوی باشد.

 

فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)