Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:25:13 GMT

اعتراض به برنامه ای اف سی بخاطر استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۹۹۷۰

اعتراض به برنامه ای اف سی بخاطر استقلالی ها

سرمربی سابق تیم ملی عراق در اظهارنظری اعلام کرد که تیم الشرطه عراق مورد بی انصافی قرار گرفته و برنامه AFC به سود استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عدنان حمد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عراق که به عنوان تحلیلگر در شبکه BBC Sport حضور داشت، اعلام کرد که تیم الشرطه در نحوه برنامه ریزی انجام مسابقات گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مورد یک بی عدالتی آشکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرطه که در نخستین دیدارش با الاهلی با یک گل مغلوب این تیم عربستانی شده بود، ۳ روز پس از آن دیدار، توانست حریفش را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا با ۴ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عدنان حمد پس از دیدار الاهلی و الشرطه و در جریان تحلیل آن مسابقه در شبکه BBC Sport گفت:

این برنامه ریزی یک ظلم آشکار است. اولین کاری که AFC باید انجام می‌داد این بود که برنامه مسابقات این گروه را تغییر دهد.

وی افزود:

واقعا درک نمی‌کنم که چرا باید الشرطه از دوشنبه تا یکشنبه آینده ۳ بازی انجام دهد و در دیدار تعیین کننده و سرنوشت ساز مقابل استقلال تهرانی قرار بگیرد که در طی ۶ روز فقط مشغول استراحت بوده است.

عدنان حمد گفت:

برخلاف تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حاضر هستند، الشرطه به دلیل تعلیق لیگ عراق، با کمترین آمادگی ممکن به این رقابت‌ها آمده است و قرار است ظرف شش روز سه مسابقه انجام دهد و این بی عدالتی است که ممکن است تیم در یکشنبه هفته آینده و در دیدار با استقلال تهران از آن رنج ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الشرطه لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال الشرطه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم