Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:06:53 GMT

قصرشیرین مظهر صلابت و ایثار

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۵۱۶

قصرشیرین مظهر صلابت و ایثار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : آوازه پایمردی مردمان قصرشیرین برای تمام ملت ایران شناخته شده است.

او گفت : اولین تیری که از سمت دشمن به کشورمان از قصرشیرین وارد شد، نخستین شهید از قصرشیرین و اولین رزمنده‌ای که در برابر دشمن اسلحه به دست گرفت از این شهرستان مرزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتار گفت: قصرشیرین در جریان جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی به سرکردگی ایادی استکبار در آمریکا و اروپا به طور کامل تخریب شد که مردمان غیور و باصلابت و مدافع و مرزدار این منطقه بعد از تحمل سال‌ها رنج آوارگی بعد از جنگ به دیار خود بازگشتند و شهر را بازسازی کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: قصرشیرینی‌ها مرزدارانی هستند که برای پیشرفت ایران اسلامی در این منطقه زندگی می‌کنند.

تاتار گفت: موقعیت راهبردی قصرشیرین با داشتن مرز‌های خسروی و پرویزخان با کارکرد‌های اقتصادی بالا و از فعال‌ترین گذرگاه‌های مرزی کشورمان برای انجام مبادلات مرزی و ظرفیت‌های آب و هوایی و وجود رودخانه الوند و خاک حاصلخیز و باغات و نخیلات قصرشیرین را یک شهرستانی متمایز قرار داده است.

او ادام داد: قصرشیرین نگین درخشان غرب کشور و نظام جمهوری اسلامی و محل ایثار و فداکاری رزمندگانی است که نام و آوازه پایمردیشان زبانزد خاص و عام است.

فرماندار قصرشیرین گفت: قصرشیرین فرماندهان دلاوری داشته و نیاز است که نویسندگان دست به قلم قصرشیرین و جبهه‌های غرب این شهرستان مهم را بیش از پیش برجسته کنند.

او گفت: اسکان در روستا‌های نوار مرزی دغدغه دولت است و با تلاش دولتمردان و همکاری مردم و نیرو‌ها خوشبختانه مجوز ساخت روستا‌های بازسازی نشده برای درجا سازی و بازگشت مردم ابلاغ شده و مردم می‌توانند بار دیگر در این مناطق ساکن شوند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله یدالله صفری ظهر یکشنبه با حضور در مدرسه علمیه تخصصی ولیعصر در آئین گرامیداشت مقام معلم با اشاره به تبیین ارزش و جایگاه معلم اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگ‌تر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است.

وی با بیان اینکه معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی هستند، افزود: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گران‌بهاترین امانت الهی باشد پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار است چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان بهری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

آیت الله صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6097055

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر