Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ترکیب کاملی دارد و این اتفاق با اضافه شدن علی کریمی به اردوی این تیم رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم فوتبال استقلال فردا شب اولین دیدار خود را در دوران پساکرونا برگزار خواهد کرد و در این دیدار به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت. 

آبی‌پوشان 9 روز پیش وارد قطر محل برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان شدند اما ترکیب این تیم کامل نبود و بازیکنانی چون شیخ دیاباته، محمد دانشگر و علی کریمی به اردوی این تیم اضافه نشده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها بسته بود و هیچ‌یک از خریدهای جدید این تیم نتوانستند تیم جدیدشان را در این رقابت‌ها همراهی کنند.

هفته گذشته دانشگر و دیاباته به اردوی استقلال اضافه شدند اما کریمی اعلام کرده بود پیشنهاد خارجی دارد و به نظر می‌رسید نتواند برای آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان به میدان برود. حتی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام با کریمی خداحافظی کرد اما هافبک آبی‌ها از تصمیمی که گرفته بود منصرف شد و در اواخر هفته گذشته تلاش کرد تا به قطر برود که مشکل ویزا برای او ایجاد شد و نهایتاً بامداد امروز وارد قطر شد تا با حداقل جلسه تمرینی آماده بازی برای استقلال مقابل الشرطه باشد. 

آبی‌پوشان ایران در دو دیداری که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دارند با ترکیب کامل فصل گذشته به مصاف حریفان می‌روند و غایبان این تیم نفراتی چون مرتضی تبریزی هستند که رباط صلیبی پاره کردند و حتی داریوش شجاعیان هم که با مصدومیت پارگی رباط مواجه بود نیز در شرایط مسابقه قرار دارد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: علی کریمی استقلال لیگ قهرمانان آسیا مرتضی تبریزی داریوش شجاعیان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور