Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده ها را تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور  را اعلام کرد.

بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۶ الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۳۱ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ­– سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

- محور کندوان:

الف-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۲۹، ۹۹/۰۶/۳۰، ۹۹/۰۶/۳۱ الی ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۲۹، ۹۹/۰۶/۳۰، ۹۹/۰۶/۳۱ الی ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته: ردیف

نام محور

استان

تعداد وسيله نقليه

1

آزادراه کرج - تهران

البرز 131117 2

آزادراه کرج - قزوين 

البرز 118752 3

آزادراه تهران - کرج

البرز

109995

4

آزادراه قزوين - کرج 

البرز 100144 5

تبريز - ايلخچي

آذربایجان شرقی

77781 6

بومهن - جاجرود

تهران 64556 7

شهريار - تهران 

تهران 61978 8

 آزادراه ساوه - تهران  

تهران 59400 9

تهران - شهريار 

تهران 59273 10

 آزادراه قم - تهران   

تهران 57223

محور هراز

الف- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۲۹، ۹۹/۰۶/۳۰، ۹۹/۰۶/۳۱ الی ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۲۹، ۹۹/۰۶/۳۰، ۹۹/۰۶/۳۱ الی ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره: درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت‌ها در محور‌های فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می‌گردد

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع  است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۶ از محور هراز ممنوع  است.

پ- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۷، ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۲۹، ۹۹/۰۶/۳۰ و ۹۹/۰۶/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع  است.

۳-محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو سمنان-قائم شهر:

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۸، ۹۹/۰۶/۳۱ از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع  است.

۴. محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۷، ۹۹/۰۶/۲۸، در محور فوق ممنوع  است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نیمه سنگین تردد جاده ای دلیل نبود ایمنی کافی مسدود تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت استثنای حاملین فاسد شدنی از ساعت واقع در استان تا اطلاع بعدی روز های جمعه کامیون ها محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان