Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صداقت اسمی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا  با شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته، فعالیت رشته ورزشی رزمی و پربرخورد کونگ‌فو در استان ممنوع شد و در نتیجه این تعطیلی بلندمدت، سطح آمادگی ورزشکاران کاهش یافت. 

به گفته وی طی هفت ماه گذشته بخش مجازی برای فعالیت ورزشکاران این رشته راه‌اندازی و مسابقه‌هایی نیز برگزار شده‌است اما ورزشکاران این رشته تمرین در باشگاه‌ها و سالن‌ها نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسمی» افزود: تعطیلی بلندمدت باعث شده که مربیان و ورزشکاران نتوانند فرصت آموزش و تمرین مطلوبی داشته‌باشند، اظهار داشت: باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود زیرا این تعطیلی بلندمدت بسیار مضر است.

رییس هیات کونگ‌فو استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته هفت هزار و ۲۲۰ ورزشکار در این رشته دارای بیمه ورزشی بودند، اضافه کرد: امسال به علت نبود فعالیت ورزشی، این آمار کمتر شده و رقمی نامشخص دارد.

به گزارش ایرنا با شیوع ویروس کرونا فعالیت رشته‌های پربرخورد، رزمی، استخرهای سرپوشیده با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و این تعطیلی همچنان ادامه دارد.

کونگ‌فو توآ، کونگ‌فو پرتوآ، کونگ‌فو آزاد، فول کونگ‌فو، هنر رزمی توآ دو، نیو کونگ‌فو، جنگاوران، کونگ‌فو توتایما، پرشین کونگ‌فو، رزم گیلما، آنزان رزم، دوچوب، کونگ‌فو توآ سنتی، تک‌رزم، تو کی‌ما، گرات سان، ماتوآ، کمپو، اسپدا کونگ‌فو و هنرهای رزمی پارسیان و گنگ‌ توان از جمله سبک‌های کونگ‌فو در ایران است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی اخبار کنکور کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

این تصمیم در حالی اتحاذ شده است که رژیم صهیونیستی از بیم پوشش رسانه‌ای و برملا شدن جنایات اشغالگران، مدت‌ها از خبرنگاران و رسانه‌های خبری را هدف قرار داده بود.

وزارت خارجه نروژ به عنوان نخستین کشور، به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

پارلمان رژیم صهونیستی (کِنست) در بهمن پارسال با هدف تصویب لایحه ممنوعیت موقت فعالیت رسانه‌های خارجی که وزارت جنگ تل‌آویو آنها را برای امنیت داخلی مخرب می‌داند، رای‌گیری کرد و کنست به آن رای داده بود. این در حالی بود که فدراسیون بین‌المللی خبرنگاران در آن برهه به رای‌گیری «کِنسِت» درباره قانون الجزیره واکنش نشان داد و اسراییل را به «استفاده از امنیت داخلی به عنوان بهانه‌ای برای محدود کردن فعالیت مهم رسانه‌هایی که روایت آنها از جنگ را قبول ندارد» و همچنین تلاش برای سانسور پوشش آنچه در غزه می‌گذرد، متهم کرد.

کد خبر 6097252

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند