Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-09@04:18:51 GMT

هشدار مربیان استقلال به مدافعان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۳۴۰

هشدار مربیان استقلال به مدافعان

رویداد۲۴ برخلاف تصور اولیه کارشناسان، الشرطه عراق اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای محسوب نشده و توانست در بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان به پیروزی دست یابد. بدون شک این تیم مقابل استقلال هم با ادعای کسب امتیاز وارد زمین خواهد شد و از این بابت آبی‌پوشان باید فوق العاده مراقب باشند تا اتفاقات تلخی داخل مستطیل سبز برای آن‌ها رقم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای استقلالی‌ها

یکی از موارد بسیار مهمی که کادر فنی استقلال به شاگردان و به ویژه مدافعان‌شان پیرامون حریف عراقی گوشزد کرده‌اند، خطرناک بودن آن‌ها هنگام ارسال کرنر است. الشرطه در ضربات ایستگاهی و به ویژه روی کرنر‌ها خیلی خوب عمل می‌کند و مربیان آبی به مردان خط دفاعی خود تأکید کرده‌اند اگر حریف صاحب ضربه کرنر شد، تحت هیچ شرایطی نباید غفلت کنند، چون حریف هم خوب می‌تواند توپ را داخل محوطه جریمه ارسال کند و هم اینکه مردان سرزن بسیار ماهری دارد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با حوادثی همراه بود که مهم‌ترین آنها درگیری فیزیکی امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن بود که فیلم آن در تمامی رسانه‌ها منتشر شد و همچنین درگیری لفظی مهدی هاشمی‌نسب با یکی از اعضای نیمکت تیم ذوب‌آهن بود که تصاویر آن منتشر شد.

در همین رابطه امیرحسین روشنک ناظر ویژه این دیدار به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تصاویر برخی اتفاقات به وضوح موجود است. گزارش را به صورت آنلاین صبح امروز به کمیته انضباطی ارسال کردیم. در مورد برخی صحنه‌ها آن قدر مشخص است که چیزی دور از چشم کسی نمانده است. تمامی مواردی که لازم بوده تا به کمیته انضباطی داده شود در اختیار این کمیته قرار گرفت. از قبل مسابقه تا بعد از آن، هر اتفاقی افتاده به کمیته ارسال شده و از اینجا به بعد تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات این دیدار با اعضای کمیته  انضباطی است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها