Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:05:37 GMT

افزایش ۴۵ درصدی مرسولات اینترنتی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۴۷۸

افزایش ۴۵ درصدی مرسولات اینترنتی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل پست خراسان شمالی علی عبادی به تشریح سرویس‌ها و خدمات پستی پرداخته و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و با اشاره به پویش «در خانه بمانیم» مرسولات خرید اینترنتی استان در پنج ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۴۵ درصد افزایش‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مصاحبه ضمن اشاره به استقبال مردم از خدمات پست در ایام شیوع بیماری کرونا از افزایش ۱۶۰ درصدی ترافیک بسته و امانت در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

معاون اجرایی پست خراسان شمالی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی حجم کاری پست در استان گفت: به دلیل شرایط کرونا افزایش حجم کار واحدهای پستی و استفاده مردم از خدمات الکترونیکی، پست نقش بسزایی در قطع زنجیره این ویروس را در بر دارد و در شرایط کنونی و جلوگیری از شیوع کرونا که به تبع آن فعالیت‌های آنلاین و پستی مردم افزایش‌یافته، حجم کاری پست بیش از گذشته گسترش‌یافته است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده خراسان شمالی، کارکنان پست به‌صورت تمام‌وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به‌کار گرفته‌اند.

عبادی درباره اقدامات این شرکت برای ضدعفونی کردن مرسولات پستی گفت: همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می‌شود و مردم با خیال راحت مرسوله‌ها را از نامه‌رسان‌های ما تحویل بگیرند.

وی افزود: در این روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، ارسال بسته، پاکت‌ها و هر نوع مرسوله از طریق پست، بهترین انتخاب است تا رفت‌وآمدهای خارج از منزل یا محل کار به حداقل برسد و موزعین که جا دارد از این سربازان گمنام پست تقدیر و تشکر شود که با این شرایط سخت فداکاری نموده و مرسولات همشهریان را به درب منازل که ضمن حذف ترددهای غیرضروری پست به تأمین سلامت مشتریان بپردازد.

معاون اجرایی  پست استان خراسان شمالی افزود: با الکترونیکی کردن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع و کنترل نامه‌رسان‌ها از طریق سامانه رهیاب متصل به GPS تلفن همراه را ازجمله اقدامات پست برای ارتقای کیفیت خدمات برشمرد و همشهریان می‌توانند با مراجعه به آدرس tracking.post.ir پیگیری سیر مرسوله خود را انجام دهند.

وی در انتها گفت: جهت تسریع در تحویل محمولات پستی خودروهای توزیع در سطح استان با ظرفیت دو برابری در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی کیفیت خدمات پست مرسولات اینترنتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مهدی شفیعی‌زاده اظهار کرد: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی اضافه کرد: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا