Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان از احداث دامداری ۳ هزار رأسی در منطقه محروم چهارمحال و بختیاری خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، عظیم رجایی گفت: احداث یک دامداری با ظرفیت ۳ هزار راس دام و با هزینه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه محروم هفشجان از توابع استان چهار محال و بختیاری توسط هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان با اشاره به سیاست این بنیاد برای سرمایه گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، از آغاز روند احداث دامداری ۳ هزار راس مولد در منطقه محروم استان چهار محال و بختیاری خبر داد.   وی گفت: گاوداری واحد سیرک واقع در شهرستان هفشجان در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار و توسط شرکت قیام اصفهان اجرا می‌شود و با تکمیل این واحد، برای ۱۱۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که نقش موثری در توسعه کسب و کار‌های مرتبط با دامپروری در این منطقه محروم خواهد داشت.   مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان محصول اصلی این گاوداری را شیر خام اعلام کرد و افزود: واحد سیرک با برآورد‌های صورت گرفته سالانه حدود ۴۰ هزار تن شیر خام تولید می‌کند و سایر محصولات آن شامل تلیسه باردار، گوساله نر و دام کشتارگاهی، دام داشتی و کود خواهد بود. بیشتر بخوانید: تعداد شرکت‌های بورسی بنیاد مستضعفان به ۳۳ رسید   رجایی هزینه اجرای این پروژه را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: احداث گاوداری واحد سیرک حدود ۳۶ ماه به طول می‌انجامد و یک دوره بهره برداری ۱۲ ساله برای آن پیش بینی شده است.   به گفته وی با بهره برداری از این مجموعه و سایر پروژه‌های درحال اجرا، تولید روزانه این گروه به بیش از دو هزار تن شیر خام خواهد رسید.   انتهای پیام/ برچسب ها: بنیاد مستضعفان فتاح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان فتاح هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان منطقه محروم ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است