Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۱ شهریورماه، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، غلامرضا قبله‌ای با بیان این مطلب افزود: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون می‌باید تا ۳۱ تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، تاکید کرد: مودیان، ضروری است اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارایه کرده و از هرگونه مراجعه غیرضرور به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

گفتنی است، فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اظهارنامه مالیاتی اظهارنامه مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود