Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برتری پرسپولیس ایران مقابل التعاون عربستان را بازتاب داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم پرسپولیس شب گذشته با تک گل بشار رسن (پنالتی) دومین برد پیاپی خود را برابر نماینده عربستان بدست آورد و صدر جدول گروه سوم را از این تیم گرفت.


سایت AFC در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: پرسپولیس روز جمعه در بازی چهارم لیگ قهرمانان آسیا پیروزی 1 بر صفر خود را برابر التعاون تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به برد شارجه برابر الدحیل، دو تیم پرسپولیس و التعاون در صورت کسب پیروزی در صدر جدول قرار می‌گرفتند.


تنها خطر التعاون در 90 دقیقه این بازی، روی حرکت آمیسی شکل گرفت که حامد لک ضربه او را با آرامش جمع کرد.


در ادامه این گزارش آمده است: ایرانی‌ها نیمه دوم را با فشار و هجوم خود به حریف آغاز کردند و اشتباه مدافع برزیلی یک پنالتی را به پرسپولیس تقدیم کرد. تنها 3 دقیقه بعد بشار رسن عراقی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. او در دقیقه 70 هم می‌توانست گل دوم را برای پرسپولیس رقم بزند که نوک انگشتان گلر التعاون مانع شد.


پرسپولیس با این نتیجه برای اولین بار به صدر جدول گروه سوم رسید و با اختلاف 3 امتیازی بین صدر و تیم چهارم جدول، دو روز آخر مسابقات شاهد یک رقابت شدید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال التعاون لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در دیدار جام حذفی از ساعت 18.15 امروز جمعه 7 اردیبهشت‌ماهدر ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

سیدمجتبی حسینی تیم آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی راهی میدان کرده است.

در سوی دیکر میدان اوسمار سرخ پوشان پایتخت را باترکیب مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیروس رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، گئورگی ولسیانی، عبدالکریم حسن فضل الله، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر  وارد بازی خواهد نمود.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!