Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی در جلسه ساماندهی وضعیت کامیونهای حمل شهری بر لزوم تشکیل کمیته ساماندهی کامیونهای حمل شهری و برگزاری جلسات مستمر این کمیته تاکید کرد و گفت: همه دستگاهها ملزم به آماده سازی زیر ساخت های لازم سخت افزاری و نرم افزاری مطابق با سامانه کنترل تردد بندر شهید رجایی ACCESS CONTROLمی باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی به دستور العمل نظارت و پیگری حقوق عامه اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور پیگیری و نظارت برحسن اجرای قوانین و همچنین انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت از حقوق عمومی، کمیته ساماندهی کامیونهای حمل و نقل شهری در حداقل زمان ممکن با عضویت دستگاههای متولی تشکیل شود.

این مقام قضایی گفت: پس از تشکیل کمیته، کلیه امور نظارت بر حسن اجرای قوانین همچنین احصاء نقطه نظرات و دیدگاهای در فرآیند اجرای مصوبات مورد ارزیابی اعضای کمیته ساماندهی قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با بیان اینکه کلیه کامیون های که قصد عزیمت به بندر شهید رجایی را دارند می بایست دارای مجوز بارگیری یا بارنامه باشند اظهار داشت اطلاعات کامیون ها از طریق ارگان های ذیربط و به شکل برخط به بندر شهید رجایی ارسال شود.

قهرمانی گفت : بدیهی است از ورود کامیون های که اطلاعات آن در سامانه ACCESS CONTROL ثبت نشده باشد ممانعت بعمل خواهد آمد.

وی افزود: براساس اطلاع رسانی که پیشتر صورت گرفته با هرگونه تخلف نظیر عدم ثبت نام در سامانه، بارگیری غیر مجاز وخارج از نوبت که حقوق عامه رانندگان را تضییع کند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این جلسه ضمن تشریح طرح ACCESS CONTROL در بندر شهید رجایی، هدف از این اقدام مهم را هوشمندسازی دروازه های ورودی منطقه ویژه اقتصادی به منظور ساماندهی ورود کامیون و تریلرها برای تخلیه و بارگیری کالا و توزیع عالانه بار عنوان کرد.

وی اجازه ورود کامیون به بندر را منوط به دریافت اطلاعات بارنامه و مجوز بارگیری و ثبت آن در سامانه برشمرد.

مدیر کل بنادر ودریا نوردی استان هرمزگان کامیون های حمل شهری (کامیون هایی که کالا را از بندر به انبارهای حومه شهر حمل می نمایند، کامیون حمل شهری گفته می شود) را تابع شیوه نامه مذکور دانست و گفت: کامیونهای شهری نیز ملزم به رعایت تمامی دستورالعمل های مورد اشاره بوده و می باسیت از طریق شهرداری بندرعباس فرایند نوبت دهی و ارائه اطلاعات بر خط به سامانه کنترل تردد بندر ACCESS CONTROL را دنبال نمایند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تبادل اطلاعات الکترونیکی در بستر نرم افزاری را عاملی مهم درجهت جلوگیری از تخلفات احتمالی و متضررشدن قشر زحمتکش رانندگان وجلوگیری از بارگیری غیر مجاز و خارج از نوبت دانست.

وی تاکید کرد: بمنظور ایجاد این ارتباط سیستمی و اجرای دقیق اهداف؛ تشکیل کمیته ساماندهی کامیونهای حمل شهری و برگزاری مستمر جلسات امری ضروری است.

براساس این گزارش و بنا به دستور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بندرعباس تشکیل کمیته ساماندهی کامیونهای حمل شهری متشکل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری بندرعباس و اتحادیه انبارهای تجاری بعنوان اعضاء این کمیته مشخص و براساس تدوین برنامه ای نظامند نسبت به برگزاری جلسات مستمر این کمیته اقدام خواهند نمود.

کد خبر 5027228

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی دادگستری هرمزگان دادستان هرمزگان ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر هفته دفاع مقدس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان محرم 99 زلزله بندر شهید رجایی حمل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس