Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان نسبت به دونالد ترامپ پیشی گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی مشترک ان پی آر، پی بی اس نیوزآور و موسسه ماریست حاکی است که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در رقابت های انتخاباتی 2020 پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بایدن با کسب 52 درصد حمایت افکار عمومی در برابر 43 درصد ترامپ، پیشتازی 9 درصدی را نسبت به نامزد حزب جمهوریخواه ثبت کرده است. این برای نخستین بار است که نظرسنجی در بین رای دهندگان احتمالی انجام شده است.

نظرسنجی نشان داد: پیشتازی 5 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در فلوریدانگرانی دموکرات‌ها از راهبرد انتخاباتی بایدن

بایدن در بین رای دهندگان مستقل 21 درصد نسبت به ترامپ پیشی گرفته و 57 درصد آرا را در اختیار دارد، این رقم برای ترامپ به 36 درصد رسیده است. ترامپ در انتخابات 2016 توانست رای مستقل ها را با اختلاف 4 درصد نسبت به هیلاری کلینتون، جلب کند.

باید همچنین توانسته است نظر مثبت 51 درصد افراد بالای 65 سال را جذب کند این رقم برای ترامپ به 47 درصد رسیده است. ترامپ در انتخابات 2016 توانسته است 52 درصد آرا افراد بالای 65 سال را کسب کند. این رقم برای کلینتون به 45 درصد رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته