Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@06:31:17 GMT

قیمت انواع میوه و تره بار در امروز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۲۸۴

قیمت انواع میوه و تره بار در امروز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با در نظر گرفتن قیمت ۱۲۰ هزار تومانی یک عدد آناناس، بررسی کرده است که با این مبلغ چه محصولاتی و به چه قیمتی می‌توان از میادین میوه و تره بار خریداری کرد.   براساس این گزارش، با این مبلغ می‌توان مجموعاً ۳۷ کیلوگرم انواع میوه و محصولات فرنگی شامل یک عدد هندوانه بزرگ، یک عدد خربزه بزرگ و یک عدد طالبی بزرگ به همراه ۲۱ کیلوگرم انواع سبزیجات و صیفی‌جات از میادین میوه و تره بار خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محصولاتی که با پول یک عدد آناناس یعنی ۱۲۰ هزار تومان می‌توان از میادین میوه و تره بار خریداری کرد، به شرح زیر اعلام شده است.   یک کیلوگرم خیار کوتاه ۴۷۰۰ تومان، یک کیلوگرم خیار رسمی ۴۹۰۰ تومان، یک کیلوگرم گوجه فرنگی بوته‌ای ۲۶۰۰ تومان، یک کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۳۲۰۰ تومان، یک کیلوگرم بادمجان ۴۷۰۰ تومان، یک کیلوگرم بادمجان دلمه ۳۷۰۰ تومان، یک کیلوگرم کدو مسمایی ۵۸۰۰ تومان، یک کیلوگرم کدو حلوایی ۳۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم سیب‌زمینی ۲۸۰۰ تومان، یک کیلوگرم پیاز سفید ۲۴۰۰ تومان، یک کیلوگرم پیاز قرمز ۲۹۰۰ تومان، یک کیلوگرم سبزی‌های برگی ۳۸۰۰ تومان، یک کیلوگرم کاهوی پیچ ۴۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم کاهوی رسمی ۴۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم ذرت ۳۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم فلفل دلمه سبز ۵ هزار تومان، یک کیلوگرم کرفس ۲۸۰۰ تومان، یک کیلوگرم کلم سفید ۳۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم کلم قرمز ۳۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم گل کلم ۲۹۰۰ تومان، یک کیلوگرم هویج ۳۶۰۰ تومان، یک عدد هندوانه ۱۰ کیلوگرمی ۱۵۸۰۰ تومان، یک عدد خربزه ۴ کیلوگرمی ۱۵۸۰۰ تومان و یک عدد طالبی ۲ کیلوگرمی ۹۶۰۰ تومان.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت میوه میوه و تره بار میادین شهرداری تهران سبک زندگی پارسی خبر میوه و تره بار ۳۵۰۰ تومان یک کیلوگرم یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول