Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:07:39 GMT

«هیگوآین» به طور رسمی به استخدام «بکام» درآمد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۳۸۸

«هیگوآین» به طور رسمی به استخدام «بکام» درآمد

به گزارش ایرنا، هیگواین ۳۲ ساله به عنوان «بازیکن برگزیده» بعد از «رودولفو پیزارو» و «ماتیاس پیگیرینی» به عنوان دو بازیکن با بیشترین درآمد، به تیم تحت مالیکت «دیوید بکام» پیوست.

هیگواین پس از امضای قرارداد با اینترمیامی گفت: اول از همه می‌خواهم از اینترمیامی برای تلاشی که در جهت امضای قرارداد با من انجام داد، تشکر کنم؛ فکر می‌کنم تجربه زیبایی در انتظارم خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چیزی است که بدنبال آن بودم؛ یک تجربه جدید، یک لیگ تازه و یک شهر زیبا.

هیگواین و اینترمیامی اوایل هفته گذشته به توافق شخصی رسیده و گزارش نشریه توتواسپورت حاکی از آن بود که مرد آرژانتینی با باشگاه تورینی نیز بر سر پرداخت مبلغ قرارداد سال آخر وی به توافق رسید و براین اساس، کمتر از ۵۰درصد طلب ۸.۹ میلیون یورویی خود را دریافت خواهد کرد.

هیگواین به هم تیمی اسبق خود یعنی «بلیز ماتوئیدی» در میامی خواهد پیوست و در همان لیگی بازی خواهد کرد که برادرش یعنی «فدریکو هیگواین» در آن توپ می‌زند.

ستاره تیم ملی آرژانتین عمده دوران فوتبالی خود را در اروپا و در باشگاه بزرگ سپری کرد. پس از درخشش به همراه ریورپلاته در سال ۲۰۰۵، هیگواین در سال ۲۰۰۷ به رئال مادرید کوچ کرد و در ادامه ناپولی، یوونتوس و همچنین دوره‌ای قرضی را در آ.ث میلان و چلسی پشت سر گذاشت و در عرصه باشگاهی در مجموع در ۶۴۰ بازی به میدان رفت و ۳۰۶ گل به ثمر رساند.

در عرصه ملی نیز او ۷۵ بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن کرده و ۳۱ گل نیز برای آلبی سلسته به ثمر رسانده است. او در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به همراه آرژانتین در جام جهانی حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۱۹ با فوتبال ملی وداع گفت.

برچسب‌ها یوونتوس رئال مادرید میامی تیم ملی آرژانتین جام جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید میامی تیم ملی آرژانتین جام جهانی یوونتوس رئال مادرید میامی تیم ملی آرژانتین جام جهانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می کند و استخدام عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

وی ادامه داد: البته اساتیدی را که در این دانشگاه داریم قدردانشان هستیم ولی نباید همان کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه فنی و حرفه ای هم همان را انجام دهد یا کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی هم انجام بدهند.

وزیر علوم افزود: دانشگاه ها هرکدام ماهیت و وظیفه خاص خود را دارند ما نباید همه چی را باهم قاطی کنیم باید به ماهیت هر دانشگاه توجه کنیم برای همین در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.

وی با اشاره به مصوبه جدید درباره جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: دیگر قرار نیست عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه استخدام شود، چرا؟ چون وقتی عضو هیات علمی با مدرک دکتری استخدام می شود در پی این است که دانشیار و استاد تمام شود و مجبور است در دانشگاه های دیگر وقت بگذارد تا ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مربی که در دانشگاه فنی و حرفه ای استخدام می شود باید از مسیر خود ارتقا پیدا کرده و مدارج را طی کند، بنابراین انتظاری که از استاد فنی و حرفه ای داریم مرتبط با حرفه خودش است نه انتظاری که از استاد دانشگاه تهران داریم این ها را باید احصا کرده و به قانون توجه کنیم تا در بحث های دیگر اثر گذار باشیم.

کد خبر 6086721

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد