Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین الدین سعیدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سواحل مکران در محدوده سیستان وبلوچستان برای نخستین بار بعد از گذشت سال‌ها با همت مسوولان دارای فرودگاه می‌شود که عملیات ساخت آن از چند ماه گذشته آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی، اشتغالزایی و ساخت فرودگاه از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است چون تاکید فراوانی بر توسعه سواحل مکران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام مسوولان دغدغه توسعه سواحل مکران را دارند افزود: رییس جمهوری با سفرهای خود در سال‌های اخیر و پیگیری مسوولان برای حل مشکلات و تعریف اعتبار برای محرومیت زدایی نشان از اهمیت این منطقه برای ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: چابهار جایگاه ویژه و موقعیتی راهبردی برای توسعه شرق کشور و ایران اسلامی دارد و اتصال آن به آب‌های آزاد اقیانوس هند در آِینده از قطب‌های مهم تجارت، اقتصاد و گردشگری می‌شود برای همین باید زیرساخت‌های ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای آن برای حمل و نقل کالا و جابجایی مسافر آماده و براساس استاندرادهای روز دنیا تعریف و اجرایی شود.

سعیدی گفت: تمام طرح‌های بزرگ و کوچک با همت و همراهی مسوولان در حال پیگیری بوده و از اینکه نگاه به توسعه سیستان وبلوچستان بویژه چابهار تغییر کرده و بیشتر توسعه‌ای است از مسوولان قدردانی می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های منطقه آزادچابهار برای آغاز ساخت فرودگاه چابهار و توسعه و رونق سرمایه‌گذاری، جذب گردشگری، توسعه کشاورزی و اقتصادی، اظهار امیدواری کرد که تکمیل فرودگاه در زمان موعد افتتاح شود تا شاهد تحقق موارد یاد شده باشیم.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها منطقه آزادچابهار نیز می‌تواند مرز هوایی داشته باشد، افزود: این اقدام موجب افزایش پروازها به کشورهای همسایه و در نتیجه توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی چابهار سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی چابهار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک