Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:10:07 GMT

باشگاه روسی برای تراکتور پیام تبریک فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۴۵۶

باشگاه روسی برای تراکتور پیام تبریک فرستاد

مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال پیامی، قهرمانی تراکتور در جام حذفی را به مالک باشگاه تبریک گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، مدیرعامل باشگاه روبین کازان روسیه با ارسال نامه‌ای به مالک باشگاه، قهرمانی تراکتور در جام حذفی را به ایشان تبریک گفت.

در پیام رستم سایمونوف آمده است:
«جناب آقای زنوزی
ضمن آرزوی سلامتی و توفیق جنابعالی، برای روبین کازان افتخار بزرگی است که هم‌پیمانش موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما به مناسبت قهرمانی اخیر تراکتور در جام حذفی، صمیمانه‌ترین تبریک‌های‌مان را به باشگاه شما تقدیم می‌نمائیم و آرزومندیم که نتایج موفقیت آمیز شما در صحنه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه پیدا کند.
قطعاً باشگاه تراکتور، هواداران و حامیان وفادار بسیاری در باشگاه روبین کازان روسیه دارد.
با صمیمانه‌ترین احترام
مدیرعامل – رستم سایمونوف»

گفتنی است؛ دو باشگاه تراکتور و روبین کازان با یکدیگر قرارداد خواهرخواندگی دارند و چندی پیش نیز رئیس جمهور تاتارستان قهرمانی تراکتور را تبریک گفته بود.

کد خبر 445033

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی فوتبال ایران روسیه تراکتور تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روبین کازان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند