Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تثبیت نقش ایران در تامین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند گفت : در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار "ما قوی هستیم" با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مختاری خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در شهرستان تمرکز ویژه ای در حوزه فضای مجازی دارد و به دنبال تاثیرگذاری در این فضا هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد: باید رسانه ها و فضای مجازی تمرکز زیادی را برای نمایش زیبایی های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشند تا بدین وسیله شاهد ارتباط گیری جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ویزیت رایگان در مناطق محروم ، برپایی نمایشگاه عکس، خاطره گویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، به صدا درآوردن زنگ مقاومت ، عطرافشانی و غبار رویی شهدای شهرستان ، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت، فضاسازی مساجد و حسینیه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه نهاوند هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کج روی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک