Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دستگاه الکترونیکی غیرتماسی ضدعفونی کننده دست در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی طراحی و ساخته شد.

یاسین خلیل‌لو و مهدی خیردوست از همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی دستگاه الکترونیکی غیرتماسی ضدعفونی کننده دست را طراحی و ساخته‌اند.

بر اساس این گزارش، دستگاه الکترونیکی غیرتماسی ضدعفونی ساخته شده در این اداره کل  به وسیله سنسور‌های تعبیه شده در آن حضور دست را تشخیص داده و سیستم پمپاژ مایع را فعال می‌کند و مقدار مشخصی مایع ضدعفونی را بر روی دست اسپری می‌کند که در این حالت دست افراد هیچگونه تماسی با دستگاه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ساخته شده با کمترین هزینه نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی ساخته شده است و با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی در استفاده از مواد ضدعفونی کننده، می‌تواند با قیمت مناسب، نیاز بخش‌های مختلف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را با کمترین هزینه بر آورد و برای استفاده در بخش‌های مختلف اعم از بخش‌های اداری و کارگاه‌های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی آموزش ارومیه ضدعفونی ضدعفونی کننده اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر