Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: صدای انفجار بامداد جمعه در شرق تهران و در اطراف پارچین با برگزاری یک رزمایش مرتبط بوده است.  خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی درباره صدای انفجار بامداد جمعه در شرق پایتخت اظهارداشت: صدای انفجار بامداد جمعه در شرق تهران و در اطراف پارچین با برگزاری یک رزمایش مرتبط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی تصریح کرد: هیچ‌گونه خسارتی در رابطه با صدای انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گزارش نشده است.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: اجرای این رزمایش از روز پنجشنبه در حوالی این منطقه آغار شده بود و تا ظهر روز جمعه ادامه داشت.   بیشتر بخوانید:  استان تهران حائز رتبه عالی در حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور شده است   انتهای پیام/  برچسب ها: معاون استاندار تهران حمیدرضا گودرزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار تهران شرق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه نیز به حمله‌های خود به مناطق مختلف غزه ادامه داد.

برپایه این گزارش، خبرنگار المیادین بامداد سه شنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نزدیک دانشگاه اسلامی در منطقه «معن» در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند.

پیشتر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6092641

دیگر خبرها

  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت