Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:11:25 GMT

شرایط برای ساخت نمایشگاه یاسوج آماده است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۳۸۹۵

شرایط برای ساخت نمایشگاه یاسوج آماده است

سالار حسین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف زمین برای احداث نمایشگاه بین المللی یاسوج دیداری با رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و اعضای هیات مدیره شرکت نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران برگزار کردیم.

وی افزود: این زمین مربوط به دولت بوده و هم اینک در اختیار شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واگذاری آن به بخش خصوصی غیر ممکن بوده اما شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی کاملا آماده است.

حسین پور عنوان کرد: در این نشست مقرر شد که شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران زمین را به عنوان آورده بیاورد و اعضایی که به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی در استان هستند به عنوان سرمایه گذار وارد کار شوند.

وی تاکید کرد: این شرکت اعلام آمادگی کرده اند که با قرار داد های حداقل ۲۰ ساله با سرمایه گذاران بخش خصوصی کار راشروع کنند و بعد ها هم قرار داد ادامه دار شود و همچنین در اجرای مراحل این نمایشگاه کمک های لازم را به بخش خصوصی خواهد داشت.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه ‌و بویراحمد بیان کرد: شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران خواهان این است که سرمایه گذاران بخش خصوصی نمایشگاه دائمی استان از جمله اتاق بازرگانی، اتاق اصناف،شرکت سیمان یاسوج و شرکت پیمانکاری ایثارگران پای کار بیایند.

حسین پور گفت: با توجه به اینکه زمین این نمایشگاه خام و فضای آن تعریف شده، همچنین موقعیت و محل بسیار مناسبی از لحاظ  مختلف به ویژه گردشگری داراست.

وی افزود: به سبب رونق بخشیدن به این نمایشگاه، شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی قول دادند که با مشارکت بخش خصوصی، طراحی و ساخت سایت نمایشگاهی استان بر اساس بروز ترین مدل های سایت نمایشگاهی ساخته شود و با توجه به اینکه متقاضیان زیادی برای شرکت نمایشگاه های دایمی تهران وجود دارد، بخشی از نمایشگاه های تهران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در این نمایشگاه برگزار خواهند شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه ظرفیت های اصلی استان گردشگری می باشد مقرر شد در صورت فراهم شدن شرایط لازم در سایت نمایشگاهی یاسوج  برخی نمایشگاه های داخلی و خارجی در زمینه گردشگری در این محل برپا گردد.

زمین سایت دائمی نمایشگاه یاسوج  به مساحت ۲۳ هکتار بوده که ۱۳ هکتار ان دارای سند و سند به نام شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران می باشد.  و در نزدیکی سد شاه قاسم قرار دارد.

سایت نمایشگاه دائمی کهگیلویه و بویراحمد مصوب سال ۱۳۸۵ بوده است.



 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج روز صنعت و معدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج روز صنعت و معدن کهگیلویه وبویراحمد یاسوج روز صنعت و معدن اخبار کنکور شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد سایت نمایشگاه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران: مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور مسئولان مربوطه در محل نمایشگاه تهران برگزار و از غرفه‌های و شرکت کنندگان برتر، تقدیر شد.
استقبال از این نمایشگاه به حدی بود که غرفه‌ها و سالن نمایشگاه مملو از مخاطبان بود و ترددد به سختی صورت می‌گرفت.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته بود.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت
داشتند.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزارشد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه کردند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه کردند.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار شد، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه بود.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران