Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی عباس عبدشاهی را به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب کرد.

در این حکم خطاب به عبدشاهی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

عباس عبدشاهی متولد ۱۳۴۹ شهرستان سپیدان در استان فارس و دانشیار گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته و بیش از ۹۰ مقاله در مجلات علمی- پژوهشی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

از سوابق اجرایی عبدشاهی می‌توان به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، ریاست دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی، معاونت آموزشی دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی و مدیریت گروه اقتصاد کشاورزی اشاره کرد.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای آقای دکترسیدعطااله سیادت، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5027130 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه ها آزمون کارشناسی ارشد آغاز سال تحصیلی جدید آموزش پزشکی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است