Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته‌ مدیر ارتباطات و رسانه "۱۰۰استارتاپ"، در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم استارتاپی در بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استاتاپی کشور، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی شد.

به گزارش ایسنا، از بین حدود ۷۰۰ طرح ارسال شده به این مجموعه استارتاپی، ۶۰ استارتاپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند که ۵۰ تیم از آنها به صورت حضوری و ۱۰ تیم دیگر به صورت مجازی داوری شدند و در نهایت رویداد سکوی پرتاب با معرفی ۳۰ استارتاپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان باسلی زاده با بیان این که «۱۰۰استارتاپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم‌های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است»، گفت: در همین راستا در این رویداد ۳۲ داور و منتور از مجموعه‌های مختلف استارتاپی حضور داشتند و ۲۱۷ داوری در یک روز رقم خورد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارتاپ‌ها در شرایط حاضر گفت: نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه‌های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه با حضور ۶ مجموعه دیگر در حال فعالیت است.

مدیر ارتباطات و رسانه‌ این رویداد در ادامه افزود: همچنین مجموعه‌های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارتاپ‌های خاص نیز سرمایه گذاری کنند، در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت.


وی افزود: قدم بعدی برای تیم‌های حاضر در رویداد سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است که این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده‌های همکار صورت می‌گیرد.

باسلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: "۱۰۰استارت‌آپ" آمادگی دارد با شتابدهنده‌های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان‌ها در حال همکاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استارت آپ ها سرمايه گذاري صندوق نوآوری و شکوفایی سرمایه گذاری سکوی پرتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان

 علی نقوی پیس از ظهر امروز در نشست خبری گفت :دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) تلاش دارد در دو بخش معرفی بهتر کرمان و ارائه تصویر بهتر و شفاف‌تری از استان، برگزار شود.

وی  افزود: کرمان هیچوقت متناسب با پتانسیل‌هایش توسعه پیدا نکرده و این رویداد تلاش دارد به سرمایه‌گذارانی که مایل هستند در استان سرمایه‌گذاری کنند، تصویر بهتری ارائه دهد.

نقوی اظهار کرد : فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در این رویداد ارائه می‌شود و نمایشگاه جانبی نیز مورد استقبال قرار گرفته و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: در این رویداد فضایی برای صنایع کوچک که نیازمند جذب سرمایه هستند، در نظر گرفته شده و شانس تامین مالی برای آنها وجود دارد، ویژگی مهم دیگر این رویداد برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران است و کارشناسان این نهاد مالی، آموزش و پرسش و پاسخ با فعالان اقتصادی خواهند داشت .
وی تصریح کرد: همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و ۲۲ پنل تخصصی در برش استانی و ملی داریم و دیدگاه‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری و چالش‌ها و موانع مطرح خواهد شد.
دبیر دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با اشاره به حضور جمعی از نخبگان کرمانی در این رویداد، اظهار کرد: از بخش خصوصی و دولتی، معاون رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، صمت، نیرو و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارج در این رویداد حضور خواهند داشت و تلاش بر این است خروجی پنل‌های تخصصی، راه‌حل‌های قابل دسترس و اجرا برای توسعه کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏