Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:23:58 GMT

آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر آنلاین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۴۱۲

آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر آنلاین برگزار شد

آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر به صورت غیرحضوری آنلاین برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین آزمون جامع و سی و دومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی 99-98 ​جمعه 28 شهریورماه،  به صورت آنلاین و غیرحضوری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون‌های جامع و ادواری این  دوره همچون آزمون قبل با رعایت پروتکل های بهداشتی، ​به منظور حفظ سلامت ​داوطلبان، برای دومین بار به صورت آنلاین و غیرحضوری ​با 13هزار و 763 نفر شرکت کننده آزمون جامع و تعداد سه هزار و 854 ​نفر شرکت کننده آزمون ادواری به صورت همزمان و سراسری برگزارشد که در مجموع 17 هزار و 617 نفر در این دو آزمون در روز جمعه شرکت کردند.

داوطلبان آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر ​با مراجعه به سامانه آزمون هنر به نشانی  www.azmoonehonar.ir  می توانند از نتایج آزمون اطلاع پیدا کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر برگزاری آنلاین جامع و ادواری فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی