Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@13:47:46 GMT

ادامه موج مخالفت مردم امارات با سیاست‌های آل نهیان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۴۹۸

ادامه موج مخالفت مردم امارات با سیاست‌های آل نهیان

به گزارش تسنیم، شماری از شخصیت های برجسته اماراتی با صدور بیانیه ای این اقدام را مغایر با قانون شماره 15 اتحاد برای سال 1972 درباره تحریم (رژیم) اسرائیل دانستند.

در این بیانیه آمده است :

توافقنامه سازش، نقض قطعنامه ها و اجماع شورای همکاری خلیج (فارس) ، اتحادیه عرب ، سازمان همکاری اسلامی و حتی قطعنامه های سازمان ملل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن مخالفت آشکار و اعلام شده ملت فلسطین با این توافقنامه که در مواضع سازمان آزادیبخش فلسطین ، تشکیلات خودگردان فلسطین و تمام گروه های مقاومت نمود پیدا کرده نیز مشخص است.

این توافقنامه تمام ظلم هایی که به ملت فلسطین به طور مستمر وارد شده و فداکاری های مستمری این ملت را نادیده گرفته و حقوق تاریخی این ملت را در سرزمین و تعیین سرنوشتش پایمال می کند.

در حالی که در مقابل به رژیم اشغالگر و نژادپرست اسرائیل جایزه داده می شود که قبضه خود را بر خاک فلسطین تکمیل و قدس نیز به عنوان پایتخت دولت یهودی به رسمیت شناخته شده زمینه برای تعرض به مسجد الاقصی فراهم شود.

تمام مردم کشورهای عضو شورای همکاری و ملت های عربی و آزاد متفقا بر رد این توافقنامه که منجر به پایمال شدن حقوق فلسطینیان می شود تاکید دارند .

آنچه که رسانه های محلی امارات سعی در تبلیغ توافقنامه داشته و ادعا می کنند که این توافقنامه مانع  پیشروی اشغالگری و فراهم شدن فرصت نماز گذاردن مسلمین در مسجد الاقصی خواهد شد،تبلیغات و بهانه های واهی بیش نیست، زیرا سازش به معنای اعتراف حق اسرائیل در این سرزمین است  و  این حق را دولت امارات ندارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است

سخنگوی طالبان با اشاره به بیانیه پایانی نشست همکاری اسلامی اظهار داشت حضور هیئتی از کابل در این نشست سرآغازی مؤثر برای تعامل با کشورهای اسلامی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به قطعنامه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی گفت آنچه درباره افغانستان در این قطعنامه آمده، از سوی کابل اجرایی شده است.

سازمان همکاری اسلامی در این قطعنامه بر اهمیت احترام به حقوق بشر و لزوم حمایت از حقوق اساسی دختران و زنان افغان به‌ویژه حق تحصیل و کار تأکید کرد.

این سازمان در ادامه نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای رسیدگی به چالش‌های مرتبط با گروه‌های قومی، تروریسم، مواد مخدر و جنبه‌های اجتماعی برای ایجاد حکومت فراگیر تأکید کرده بود.

مجاهد در ادامه شرکت هیئت کابل در نشست سازمان همکاری اسلامی را دستاورد خواند و افزود: «قطعنامه‌‌ای که آنان صادر کردند، تمام کار‌هایی بود که در افغانستان انجام شده، مثل حقوق اتباع که مردم افغانستان دارای حقوق خود هستند».

وی افزود: «نظام افغانستان در حال حاضر فراگیر است همه اقوام در آن نماینده ارند و تمام ولایت‌ها نیز نماینده خود را دارند و همچنین موضوعات مربوط به مبارزه با تروریسم در افغانستان به طور موثری پیشرفت داشته است».

تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستانطاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهدشرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

سخنگوی طالبان با اشاره به نشست گامبیا اظهار داشت: «این یک حضور بسیار موفق بود و اولین‌ بار بود که امارت اسلامی افغانستان در نشست سازمان همکاری اسلامی شرکت می‌کرد؛ این حضور سرآغازی برای تعامل مؤثر با کشورهای اسلامی است».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • ادامه تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های سراسر جهان
  • تظاهرات حمایت از فلسطین که در دانشگاه‌های سراسر جهان ادامه دارد
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند