Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:38:16 GMT

منصوریان: مربیگری در تراکتور افتخار بزرگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۶۴۴

منصوریان: مربیگری در تراکتور افتخار بزرگی است

علیرضا منصوریان روز شنبه در گفت وگویی با بیان اینکه تراکتور به همراه استقلال و پیروزی یکی از سه قطب فوتبال ایران است، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که سرمربی این تیم شده‌ام، چون فوتبال برای پرشورهای آذربایجان، عشق و زندگی است.

وی با تاکید بر تلاش ها و زحمات زنوزی برای فوتبال ایران و آذربایجان، احترام وی را واجب دانست و افزود: بنده به خاطر تماس ایشان و هواداران تراکتور به تبریز آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان ادامه داد: از مدت ها قبل آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی مملو از تماشاگر سرمربیگری کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز افتخار پیدا کردم تا در دیار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکری‌ها کار کنم.

وی درباره نحوه مذاکراتش با مدیران تراکتور، گفت: خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای به آقای زنوزی قائلم و ایشان مانند برادر بزرگ ما هستند.

منصوریان با اشاره به رابطه خوبش با هواداران تراکتور، اضافه کرد: تراکتور در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد که  برای من لذت بخش است و  امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانم بار دیگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را لبریز از هواداران ببینم و با انرژی مثبت پرشورها، بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم‌های بزرگ اهداف بزرگی دارند و تلاش می‌کنم از پرچم و پیراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداری کنم، چون این پیراهن دست من امانت است و به هواداران میلیونی تراکتور قول می‌دهم که با جان و دل برای این تیم تلاش کنم.

به گزارش ایرنا، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز پس از کش و قوس های فراوان و از میان گزینه های مختلف همچون علی دایی، علی کریمی، مهدی تارتار، الکساندر نوری و فرهاد مجیدی در نهایت با علیرضا منصوریان ۴۹ ساله برای سرمربیگری این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به توافق رسیدند.

منصوریان از حدود ۱۲ سال قبل وارد عرصه مربیگری شده است و در تیم های پاس همدان، تیم ملی امید، نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان سابقه مربیگری دارد. 

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی علیرضا منصوریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی علیرضا منصوریان فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی علیرضا منصوریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور