Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از کیودو، براین اساس از ورزشکاران انتظار می‌رود تا در فاصله ۷۲ ساعت پیش از ترک کشور خود، وضعیت سلامت خود را بررسی کرده و نتیجه آزمایش منفی کرونای خود را دریافت کنند. آنها به محض ورود به ژاپن دوباره تست کرونا داده و پس از رسیدن به این کشور، رفت و آمدهای آنان به طور مداوم مورد نظارت قرار گرفته و محدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود کمیته سازماندهی المپیک توکیو و دولت این کلان شهر در نشست روز چهارشنبه خود در خصوص راه‌اندازی این سیستم به توافق برسند.

ژاپن پس از اعمال محدودیت‌های سنگین در خصوص پذیرش اتباع خارجی در واکنش به پاندمی، رفته رفته در حال تسهیل شرایط برای مسافرانی است که از چند کشور خارجی برای کار به این ژاپن سفر می‌کنند.

دولت ژاپن بدنبال سیستمی مشابه برای اعمال در خصوص ورزشکاران در تابستان سال آتی است.

ورزشکاران قادر خواهند بود تا در مدت ۱۴ روز قرنطینه خود پس از ورود به ژاپن، تمرین یا رقابت کنند اما تحرکات آنان به تاسیسات و ورزشگاه‌های تعیین شده برای تمرین و رقابت محدود خواهد بود.

در حالیکه آنان اساسا مجاز به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نخواهند بود، می‌توانند در صورت لزوم از پروازهای تجاری یا قطارهای سریع‌السیر استفاده کنند به شرط اینکه با پیروی از برخی اقدامات پیشگیرانه تماس خود را با عموم مردم محدود کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا توکیو ژاپن المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا توکیو ژاپن المپیک توکیو ویروس کرونا توکیو ژاپن المپیک توکیو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴