Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:15:36 GMT

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۸۷۱

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

سرهنگ سعید بابایی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور مطالبات به حق شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر زنجان با هماهنگی مقام قضایی و با رعایت ساز وکارهای بهداشتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر زنجان شدند، اظهار داشت: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، سه سوداگر مرگ و معتاد متجاهر دستگیر و از یکی از متهمان بیش از ۳ هزار دارو عدد و ۱۳ کیلوگرم شربت متادون غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس تصریح کرد: مردم می توانند از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و گزارش به موارد مشکوک نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

کشف و ضبط بیش از سه میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق  

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف و ضبط سه میلیون و ۸۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد صنفی به ارزش تقریبی بیش از ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: ماموران پلیس آگاهی این استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف یک فرد سودجو که اقدام به نگهداری و قاچاق مواد دخانی می کرد را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات نامحسوس پلیس، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی از محل سیگار قاچاق خارجی با مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف ۷۰ تن گندم قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۷۰ تن گندم قاچاق شد که ارزش تقریبی آن از سوی کارشناسان مربوطه بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه تریلر حامل بار گندم مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این ارتباط سه نفر به عنوان متهم دستگیر شد، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و هر سه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها انتظامی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان انتظامی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان اخبار کنکور کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی