Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:31:26 GMT

روند صعودی شاخص بورس ماندگار است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۹۰۹

روند صعودی شاخص بورس ماندگار است؟

بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمد خبری‌زاد در رابطه با بازار سهام بیان کرد: بازار امروز با عرضه زیاد آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به دلیل تخلیه شدن این هیجان فروش دوباره تقاضا به سهم‌ها بازگشت، ارزندگی بازار با توجه به قیمت دلار و نرخ‌های جهانی به سهامداران ثابت شده و بازار با رشد سهم‌های دلاری شروع به رشد کرد و احتمالا بازار همین روند صعودی را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

یک عرضه اولیه دیگر در راه بورس

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار گفت: بازار در سه چهار ماه اخیر اصلا دست حقوقی‌ها نبوده و ۸۵ تا ۹۰ درصد خرید دست حقیقی‌های بازار بوده است. ارزش کل معاملات حقوقی در سه هفته اخیر ۴۰ هزار میلیارد تومان بوده و حقوقی‌ها از این عدد ۳۷ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.

خبری‌زاد اضافه کرد: سهم‌ها به ارزندگی رسیده و تقاضا بازار را صعودی می‌کند و تنها حمایت فقط جو روانی حاصل از اخبار حمایت است، دولت فعلا اصلا در توانایی حمایت از بازار سرمایه را ندارد، اولا اصلا نقدینگی برای حمایت از بازار را ندارد، دوما جاهای حیاتی‌تری برای سروسامان دادن وجود دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری سهم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند