Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:14:44 GMT

بلیط‌های علمدار فروخته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۴۹۷۸

بلیط‌های علمدار فروخته شد

بلیت‌های موسیقی نمایش «علمدار» به صورت همت عالی با هدف کمک به مناطق محروم فروخته می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، بلیت‌های موسیقی نمایش «علمدار» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی به صورت همت عالی از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۳۰ شهریور در سایت ایران نمایش به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irannamayesh.com برای مشارکت عموم مردم و کمک به مناطق محروم به ویژه سیستان و بلوچستان با حداقل قیمت ۵۰ هزار تومان در دسترس قرار خواهد گرفت.

تماشاگران و علاقمندان می‌توانند با پرداخت بهای بیشتر بلیت به هر میزان در این رویداد فرهنگی و خیریه مشارکت نمایند.

موسیقی نمایش علمدار به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و با مشارکت مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابی‌طالب (ع) روی صحنه می‌رود؛ «علمدار» نوشته محمد رضا کوهستانی و با آهنگسازی پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص و طراحی حرکت علی براتی از سه شنبه اول مهر ساعت ۲۱ با حضور افتخاری داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی فر و پرویز پرستویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری احتماعی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

همراه داشتن ماسک حین ورود به تالار وحدت الزامی است.

کد خبر 445065

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علمدار اجرای کنسرت بنیاد رودکی بنیاد فرهنگی هنری رودکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • یک مرد 19 ساله آینده والیبال ایران را می‌سازد
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت