Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:54:48 GMT

باید از منصوریان حمایت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۲۵۴

باید از منصوریان حمایت کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به لزوم حمایت از سرمربی جدید، گفت: آقای زنوزی تصمیماتی می‌گیرد که به نفع تراکتور باشد و ما باید از انتخاب ایشان حمایت کنیم.

یونس باهنر، درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور، اظهار کرد: قطعاً مالک و هیأت مدیره باشگاه و همچنین آقای سهرابی بیشتر از همه به فکر آذربایجان، مردم و هواداران فهیم تراکتور بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور به یک باشگاه بین‌المللی تبدیل شده و مسئولان باشگاه نیز به این موضوع واقف هستند.

وی افزود: قطعاً مسئولان باشگاه در انتخاب سرمربی جدید همه جوانب را در نظر گرفته و روحیات مردم آذربایجان و تراکتوری‌های فهمیم را مدنظر قرار داده‌اند. ما مسائل را از دور می‌بینیم، اما آقای زنوزی و الیاسی در رأس کار هستند و تصمیماتی می‌گیرند که به نفع باشگاه بزرگ تراکتور باشد. 

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور به تمجید از عملکرد علیرضا منصوریان در تیم‌های سابق خود پرداخت و عنوان کرد: آقای منصوریان یکی از بهترین مربیان کشور به حساب می‌آید و پیش از این هم در تیم‌های سابق خود نتایج خوبی به دست آورده است. در توانایی‌های فنی آقای منصوریان شکی نیست و ایشان از لحاظ اخلاقی نیز مورد تایید است.

باهنر با اشاره به لزوم حمایت از منصوریان، خاطرنشان کرد: وظیفه ما و هواداران تراکتور، کمک به موفقیت تیم است. موفقیت تراکتور، وابسته به حمایت خوب مردم آذربایجان و هواداران فهیم و باغیرت تراکتور است و همگی باید کمک کنیم تا این تیم دور از حواشی به کار خود ادامه بدهد. اگر حمایت هواداران نباشد، فرگوسن هم نمی‌تواند در تراکتور نتیجه بگیرد. الان منصوریان به عنوان سرمربی تیم منصوب شده و همه باید از ایشان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: از پیشکسوتان تراکتور عاجزانه خواهش می‌کنم که با حمایت‌های خود راه موفقیت تیم را هموار کنند، چراکه این پیشکسوتان، هویت و شناسنامه باشگاه بزرگ تراکتور هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم تراکتور با آقای منصوریان بهترین نتایج را در لیگ برتر و آسیا کسب کند. قطعاً آقای منصوریان نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تراکتور دریغ نخواهد کرد. ما تراکتور را دوست داریم، چون آذربایجان را دوست داریم.

باهنر در پایان یادآور شد: باید از آقای الهامی هم تشکر کنم که در فصل گذشته زحمات زیادی برای تراکتور کشید و با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی هم دست یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تراکتور آقای منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • تراکتور به شدت تشویق شد