Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول بنیاد مستضعفان گفت: احداث یک دامداری با ظرفیت ۳ هزار راس دام در منطقه محروم هفشجان از توابع چهار محال و بختیاری آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عظیم رجایی با اشاره به سیاست این بنیاد برای سرمایه گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، از آغاز روند احداث دامداری 3 هزار راس مولد در منطقه محروم استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گاوداری واحد سیرک واقع در شهرستان هفشجان در زمینی به مساحت 70 هکتار و توسط شرکت قیام اصفهان اجرا می‌شود و با تکمیل این واحد، برای 110 نفر اشتغال مستقیم و 1000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که نقش موثری در توسعه کسب و کارهای مرتبط با دامپروری در این منطقه محروم خواهد داشت.

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان محصول اصلی این گاوداری را شیر خام اعلام کرد و افزود: واحد سیرک با برآوردهای صورت گرفته سالانه حدود 40 هزار تن شیر خام تولید می کند و سایر محصولات آن شامل تلیسه باردار، گوساله نر و دام کشتارگاهی، دام داشتی و کود خواهد بود.

رجایی هزینه اجرای این پروژه را حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: احداث گاوداری واحد سیرک حدود 36 ماه به طول می انجامد و یک دوره بهره برداری 12 ساله برای آن پیش بینی شده است.

به گفته وی با بهره برداری از این مجموعه و سایر پروژه های درحال اجرا، تولید روزانه این گروه به بیش از دو هزار تن شیر خام خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان منطقه محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی