Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:09:08 GMT

ستاره استقلال پیشنهاد ترکیه ای را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۶۶۸

ستاره استقلال پیشنهاد ترکیه ای را تایید کرد

باشگاه ترابزون اسپور ترکیه که مجید حسینی را در اختیار دارد، پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی هافبک استقلال ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی ستاره تاثیرگذار خط هافبک استقلال اگرچه شب گذشته برای کمک به آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شد اما تصمیمش را برای جدایی گرفته و به احتمال فراوان بعد از مسابقات آسیایی فوتبالش را خارج از کشور دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی که تصمیم گیری درباره آینده اش را به بعد از لیگ قهرمانان آسیا سپرده، حالا چند پیشنهاد خوب خارجی دریافت کرده است. با اینکه گفته می شد که مقصد او کشور قطر است اما حالا خبر پیشنهاد رسمی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه به کریمی منتشر شده است.
سایت aspor  ترکیه در این خصوص اعلام کرده که علی کریمی به غیر از چند تیم قطری مورد توجه باشگاه ترابزون اسپور قرار گرفته است. این سایت با علی دورسون یکی از مدیربرنامه های معروف فوتبال دنیا هم مصاحبه ای انجام داده که او اعلام کرده باشگاه ترکیه ای به علی کریمی هافبک ایرانی پیشنهاد همکاری رسمی ارائه کرده است.


نکته قابل توجه این است که ترابزون اسپور در حال حاضر مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و سابق استقلال را نیز در اختیار دارد و در صورتی که کریمی به این تیم برود، حضور دو ایرانی در باشگاه ترکیه ای جذاب خواهد بود. در گذشته نیز وحید امیری سابقه بازی در ترابزون اسپور را کنار حسینی به دست آورد و حالا علی کریمی می تواند این موضوع را تجربه کند.


ستاره استقلال خودش نیز پیشنهاد باشگاه ترکیه ای را تایید کرده است. او از همبازی شدن با مجید حسینی که در تیم ملی نیز کنارش بوده استقبال کرده و گفته که اگر قرار به انتقال به ترابزون اسپور باشد حتما با حسینی در این خصوص مشورت می کند.


کریمی فعلا همه چیز را منوط به پایان دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کرده و دوست ندارد صحبتی درباره آینده اش انجام دهد. این در حالی است که مسئولان استقلال هم امیدوارند او را در جمع خودشان نگه دارند اما به نظر می رسد تصمیم کریمی برای جدایی جدی است و حضور او در جمع آبی های پایتخت تا پایان لیگ قهرمانان خواهد بود.


کریمی با توجه به سابقه بازی در دیناموزاگرب و لوکوموتیو زاگرب حالا تجربه بالایی نیز دارد و می خواهدفوتبالش را در کشور دیگری دنبال کند تا روزهای خوبش را ادامه بدهد. باید دید مقصد او برای فصل آینده کدام کشور و کدام تیم خواهد بود.

استقلال تهران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی کریمی ترابزون اسپور لیگ قهرمانان علی کریمی ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!