Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدراعظم نوری با اشاره به فوت روزانه بیش از ۶۰ نفر در پایتخت به دلیل ابتلا به کرونا گفت: لغو طرح ترافیک در کاهش مبتلایان اثری نداشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران، درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت، اظهار داشت: بر اساس آمار‌هایی که سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده است، وارد پیک سوم کرونا شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری دوباره افزایش یافته که تعطیلات اخیر و افزایش آمار سفر‌ها از عمده دلایل ورود به پیک سوم کرونا محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تذکر‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از مردم هنوز هشدار‌ها و توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک نسبت به ماه‌های قبل متأسفانه در تهران کمتر مدنظر شهروندان قرار دارد که این بی‌توجهی و سهل‌انگاری‌ها افزایش آمار مبتلایان را سبب می‌شود.

نوری ادامه داد: فصل پاییز به زودی آغاز می‌شود و نگرانی‌های ما در مورد بیشتر شدن آمار مبتلایان افزایش یافته است در حال حاضر آمار فوتی‌ها در تهران بیش از ۶۰ نفر است که نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک به دلیل افزایش مسافران حمل و نقل عمومی لغو می‌شود؟ گفت: خیر، در حال حاضری تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و اجرای طرح موفق بوده و نتایج مؤثری را داشته است از طرفی تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد لغو طرح نه تنها اثری در کاهش مبتلایان به کرونا نداشته بلکه سبب افزایش ترافیک و نارضایتی مردم شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق دیرالبلح، الشجاعیه، الزیتون و شرق البریج را به شدت گلوله باران کرد.

همچنین منابع محلی از حمله های رژیم صهیونیستی به شرق رفح نیز خبر دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزیتون بمباران کردند که بر اثر آن دو نفر شهید شدند.

این درحالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

کد خبر 6094195

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است