Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:33:14 GMT

مزار و خانه پدری سردار شهید سلیمانی ثبت ملی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۹۰۱

مزار و خانه پدری سردار شهید سلیمانی ثبت ملی می‌شود

فریدون فعالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تکمیل پرونده ثبت ملی مزار سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: اقدامات لازم در این زمینه در استان انجام شده و طی هفته جاری پرونده آن به تهران ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانه پدری سردار شهید سلیمانی واجد ارزش فرهنگی - تاریخی شناخته شده است، گفت: خانه پدری سردار در روستای قنات ملک قرار دارد و ثبت ملی این بنا نیز در دستور کار است و مراحل نهایی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پی گیری برای نهایی کردن ثبت ملی مزار سردار شهید سلیمانی تا هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: در صورتی که این کار تا زمان گفته شده به سرانجام نرسد، در اولین سالگرد شهادت ایشان ثبت ملی مزار سردار دلاور جهان اسلام را نهایی و اعلام می‌کنیم.

کد خبر 5027422

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی میراث فرهنگی کرمان ثبت ملی ویروس کرونا شیراز شهرکرد هفته دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان زلزله محرم 99 سردار شهید سلیمانی ثبت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • غیرتی که در خون غلتید
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد