Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:01:41 GMT

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۲۹ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۴۳۱

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۲۹ شهریور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۲۳ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی رخ نداده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۶۰ هزار و ۴۸۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۹۷۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل ۲۳ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۱۴۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس که دو کودک ۹ و شش ساله نیز در بین آن‌ها قرار دارند، در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۳۰ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

وی اضافه کرد: تاکنون جواب آزمایش دو هزار و ۸۸۰ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیماران بستری شده در بخش ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۸۵ سال است.

کد خبر 445083

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا آمار فوتي کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان کرونا در اصفهان کرونا در کاشان آمار ابتلا به کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا ویروس منطقه کاشان نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • قصه فراق از تحصیل
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان