Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:59:43 GMT

مربی تیم ملی کشتی آزاد کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۱۶۶۷

مربی تیم ملی کشتی آزاد کرونا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان بازیهای المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی کشتی آزاد به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

جامعه کشتی کشور برای این قهرمان گرانقدر کشتی ایران و جهان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

ابتلا به ویروس کرونا در بین برخی از اهالی کشتی در حالی باعث بستری شدن این چهره‌های ورزشی شده که رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی هم قرار است بزودی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5027116

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد ویروس کرونا مسعود مصطفی جوکار لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال نقل و انتقالات لیگ بیستم ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!