Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تکمیل پروژه پل فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس در مسیرهای دسترسی به شهرک فرهنگیان و خروجی از این شهرک، تغییراتی رخ داده است.

وی گفت: ورودی به سمت شهرک فرهنگیان از مسیر قبلی ابتدای بلوار شهید همدانی مسدود و مسیر جایگزین میدان عاشورا، بلوار انقلاب کوی کوثر، بلوار آیت الله نجفی و منتهی به ورودی جدید شهرک فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی افزود: مسیر دوم مربوط به خودروهایی است که از شهرک فرهنگیان خارج و به سمت میدان عاشورا حرکت می‌کنند که این رانندگان باید به سمت بلوار شهید آیت الله نجفی حرکت و پس از عبور از دور برگردان بلوار ادامه مسیر دهند.

وی گفت: مسیر سوم مربوط به خودروهایی است که از مسیر بلوار حضرت امام خمینی (ره) قصد تردد به سمت میدان عاشورا را دارند که باید از مسیر جایگزین از طریق راست گرد پل غدیر استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: با توجه به اینکه حجم ترددها به بلوار آیت الله نجفی افزایش پیدا کرده از رانندگان تقاضا داریم حین عبور از این مسیر، مراقب عابران پیاده باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی طی مسیر کنند.
 

کد خبر 5025622

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان محدودیت ترافیکی ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان زلزله محرم 99 شهرک فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد