Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@03:11:46 GMT

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۵۰۴

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا معاملات امروز را نزولی آغاز کرده که به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد. ناطقان:  نادر بذرافشان با تشریح وضعیت بازار طلا طی هفته گذشته اظهار کرد: هفته پیش بهای اونس جهانی با رشد حدود ۲۰دلاری نوسان چندانی نداشته، اما در بازار ارز شاهد التهابات چشمگیری بودیم که همین موضوع در کنار افزایش جزیی تقاضا برای سکه در میانه هفته، باعث رشد قیمت طلا و سکه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او ادامه داد: با شروع کار بازار امروز، بهای اونس ثابت مانده، اما به دلیل کاهش نرخ ارز، قیمت طلا و سکه هم نسبت به آخرین روز معاملات هفته پیش حدود ۲۵ و ۲۰۰هزار تومان ارزان شد.

سکه یک میلیون حباب دارد
به گفته بذرافشان، اگرچه هفته پیش تقاضا برای خرید سکه حدود ۲۰درصد نسبت به روز‌های قبل بیشتر شده بود، اما امروز با افت قیمت‌ها، مجددا تقاضا برای خرید طلا و سکه کاهش یافته است؛ ضمن اینکه حباب سکه هم به یک میلیون تومان رسید.


این فعال بازار طلا درباره روند احتمالی قیمت‌ها در هفته جاری بیان کرد: فعلا روند بازار طلا نزولی است و اگر ارز در نرخ فعلی به ثبات برسد و یا کاهش یابد، قیمت طلا و سکه هم ارزان‌تر خواهد شد.
قیمت روز طلا و سکه ۲۹شهریور ماه

بذرافشان با اعلام قیمت‌های امروز طلا و سکه گفت: در جریان معاملات امروز، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ١٢میلیون و ۸۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان کاهش یافت.

او اضافه کرد: نیم سکه هم امروز با قیمت شش میلیون و ۷۰۰هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی با نرخ یک میلیون و ۹۸۰هزار تومان معامله می‌شود و همچنین قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی یک میلیون و ۲۰۱هزار تومان رسید.
برچسب ها: قیمت ، سکه ، طلا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت سکه طلا ناطقان بازار طلا یک میلیون طلا و سکه قیمت طلا سکه هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار