Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@05:04:16 GMT

نوری هم بعید است به استقلال بپیوندد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۵۰۸

نوری هم بعید است به استقلال بپیوندد

به گزارش افکارنیوز،

 تیم فوتبال استقلال فردا شب باید اولین بازی خود را در  لیگ قهرمانان آسیا  در برابر تیم فوتبال الشرطه عراق برگزار کند و بعید است که ظرف امروز و فردا توافق با الکس نوری نهایی و اعلام شود.

گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره استقلال باید با این قرارداد موافقت کنند و با توجه به حساسیت موضوع قبل از بازی استقلال و الشرطه احتمالا توافق نهایی تا ۴۸ ساعت آینده اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که توافق ضمنی و اولیه با این سرمربی انجام شده است، اما زمان اعلام آن احتمالا امشب نخواهد بود.

مذاکرات بین طرفین برقرار است، اما حضور این مربی همچنان روی نیمکت استقلال  در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نهایی نشده است.

سرمربیگری الکس نوری در استقلال فقط با توافق تمامی مدیران صورت می‌گیرد و پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا الکس می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال الکس نوری استقلال لیگ قهرمانان آسیا الکساندر نوری الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند