Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:32:26 GMT

۲ خبر از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۶۶۵

۲ خبر از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد

به گزارش ایرنا سعید نورایمانی روز شنبه در نشستی  در جمع ذیحسابان یزد افزود: طبق تصمیمات گرفته شده دستگاهها باید مراحل تشکیل پرونده تا صدور مجوز فروش را پیگیری کنند.

وی بر معرفی اموال مازاد دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: کارگروه ویژه بررسی و رسیدگی به پرونده های موضوع این قانون در استان تشکیل شده و در صورتیکه اقدامی در این زمینه صورت نگیرد کارگروه بند دال تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹ راسا نسبت به شناسایی و فروش آن اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه کسری اعتبارات دستگاهها باید از محل فروش اموال مازاد غیرمنقول تامین شود  افزود: ثبت اموال در سامانه سادا یکی از شروط اصلی فروش اموال مازاد می باشد و در صورتیکه که نسبت به این کار اقدام نشود امکان فروش اموال وجود ندارد.

بر اساس بند د تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹، دستگاههای اجرائی مکلفند اطلاعات ساختمان‌ها، فضاهای اداری، غیراداری و سایر اموال و دارایی‌های غیرمنقول را در سامانه جامع اموال دستگاههای اجرائی (سادا) تکمیل کنند. تخصیص اعتبارات طرحهای تعمیرات اساسی و ماشین‌آلات و تجهیزات در سال ۱۳۹۹ منوط به ثبت اطلاعات موضوع این بند است.

تاکنون هفت هزار و ۵۹۶ فقره اموال غیرمنقول دولت در استان یزد در سامانه سادا ثبت شده است.

سهم استان یزد از محل فروش اموال مازاد غیرمنقول دولت در سالجاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد که ۵۰ درصد آن برای اجرای طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد و بقیه برای جبران کسری اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی هزینه می شود.

***

خادمان و فعالان ترویج فرهنگ نماز دستگاههای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی استان یزد طی مراسمی با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین حضرت امام سجاد (ع) به نقش نماز در تقویت بعد معنوی و زندگی انسان اشاره کرد و بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد "علی نمازی " با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری امر   نماز، اظهار داشت: اقامه نماز و حضور خالصانه در این فریضه الهی، انسان را از خطاها و لغزش ها باز می دارد.

وی بر توجه به اصل نماز، فارغ از مسایل اداری و ارزیابی های انجام شده تاکید کرد وگفت: نماز، موجب سرافرازی انسان در پیشگاه خداوند می شود.

وی تصریح کرد: نماز به طور منظم و با رعایت پروتکل های بهداشی در زمان مقرر در این اداره کل برگزار می شود .

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد هم در این مراسم با بیان اینکه برخی آنچه را که برای نماز صرف می شود هزینه تلقی می کنند گفت: هر آنچه برای اقامه و ترویج فرهنگ نماز خرج می شود هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد حجت الاسلام موسوی در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز این اداره کل افزود: باید برای اقامه  نماز سرمایه گذاری کنیم و فرهنگ نماز را بیش از پیش در جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص نماز ، بر فراهم کردن زمینه اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: مدیر مسلمان باید زمینه را برای اقامه نماز در مجموعه خود فراهم کند.

حجت الاسلام موسوی افزود:  در قرآن کریم آیات متعددی در خصوص اقامه نماز بیان شده و قرآن سفارش می کند که زمینه اقامه نماز را آماده کنیم تا دیگران نماز را به پا دارند.

وی برقراری نماز در مدت زمان مشخص شده اول وقت را مورد تاکید قرار داد وگفت: باید زمان نماز در ادارات دولتی رعایت شود که ارباب رجوع در دریافت خدمات معطل نشود.

امام جماعت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست بر توجه به نماز اول وقت تاکید کرد و گفت: نماز موجب سربلندی انسان در دنیا می شود و توشه ای برای آخر و عالم قیامت او خواهد بود.

حجت الاسلام "حسین مظفری " نماز را ستون تمامی اعمال انسان دانست و گفت: اگر نماز انسان در درگاه خداوند مورد قبول واقع شود سایر اعمالش نیز پذیرفته می شود

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از  مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی، گمرک، بانک سپه و بانک کشاورزی تجلیل شد.

پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور رونق بخشی به اقامه نماز، برگزاری جلسات منظم شورای اقامه نماز، تشویق کارکنان به نماز اول وقت، تنظیم وقت نماز به مدت ۲۰ دقیقه، حضور به موقع امام جماعت در موعد مقرر، پخش اذان در محیط اداری، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط، مسابقات کتابخوانی نماز و نهج البلاغه، تجلیل و تقدیر از خادمان نماز، همکاری مستمر با ستاد اقامه نماز، برگزاری منظم مراسم زیارت عاشورا، برگزاری  مراسم اعیاد و مناسبت های مذهبی از جمله فعالیت های ستاد اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد می باشد.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک یزد ثبت اسناد و املاک یزد اخبار کنکور ستاد اقامه نماز اموال مازاد فرهنگ نماز فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد