Web Analytics Made Easy - Statcounter

پناهی گفت: در شرایطی که حوزه های علمیه نیاز به تحول جدی و بنیادی دارند، باید جایگاه و سیادت حوزه ها، در در علمیت و در معنویت ظهور و بروز پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه مدیران حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۹ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله اعرافی، رئیس حوزه‌ های علمیه سراسر کشور، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، رئیس کل دادگستری استان، معاون سیاسی استاندار، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی، طلاب، روحانیون و اساتید دانشگاه و حوزه علمیه در سالن اجتماعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «صفدر پناهی» در آئین معارفه به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در پذیریش این مسئولیت به دلیل شرایط سختی که وجود داشت مردد بوده، گفت: عقل محاسبه گر به من می گفت این مسئولیت را به دلیل شرایط کرونایی و بودجه ای نپذیرم، ولی هرگاه خواستم نه بگویم، احساسی در درون مرا مورد سرزنش قرار می داد که عنایت ولی عصر (عج) را چرا فراموش می کنی. نتوانستم نه بگویم و شما هم به بنده کمک کنید.

 

مدیر جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شرایطی که حوزه های علمیه نیاز به تحول جدی و بنیادی دارند، باید جایگاه و سیادت حوزه ها، در  در علمیت و در معنویت ظهور و بروز پیدا کند.

 

وی یادآور شد: عهد می بندم که اگر عمر بنده کفاف دهد تا پایان این حکم تلاش شبانه روزی می کنم، دست همه عزیزان حوزه را ببوسم، صبورانه هر انتقادی و هر نقطه نظری را بشنوم و دلسوزانه و به صورت شبانه روزی در حوزه های زیرساخت تلاش کنم.

 

پناهی ضمن تاکید بر اینکه مدیریت استان مدیریت یک دست و جهادی و همراهی است، گفت: اگر ببینند کسی دلسوزانه دنبال کار است حتما کمک خواهند کرد.

 

مدیر جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قول می دهم هر چقدر خدا به بنده توان داده، از وجود امام زمان (عج) کمک بگیرم، توان بیشتری به بنده داده شود، به همکاران فرصت همکاری خواهم داد.

 

وی اضافه کرد: کاری به خط و ربط سیاسی افراد ندارم، ولی اگر کسی برای جبران عقب ماندگی ها نتوانست عمل کند، انفعالی عمل نخواهم کرد، ولی این اطمینان را دارم که همه عزیزان با همه سلایق و حمایت هایی که حوزه علمیه قم خواهد داشت، شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

 

گفتنی است، در این آئین با حکم آیت الله «علیرضا اعرافی»، رئیس حوزه‌ های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام و المسلمین «صفدر پناهی» به عنوان رئیس حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین «سید مومن موسوی» رئیس سابق حوزه علمیه قدردانی شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکریم و معارفه حوزه های علمیه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد حوزه علمیه حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد